mcm2

Monday, June 6, 2011

makan-makan

setelah 5 hari aku berkelana di kampung halaman, aku rasa pelbagai aktiviti yang telah aku lakukan demi mengisi masa cuti yang terluang. kebanyakannya lebih kepada melawat sanak saudara dan juga memenuhi jemputan majlis perkahwinan. tu pun masih banyak lagi majlis yang aku tak dapat nak hadiri kerana kekangan masa dan tempat. apa-apa pun, aku ingin mengucapkan tahniah kepada semua sahabat handai yang telah selamat diijabkabulkan. semoga kekal bahagia selama-lamanya.
yang sebenaqnya aku pun tak tau nak mula yang mana satu, sebab banyak sangat cerita ni..sampai terkelu 'tangan' nak menaip dibuatnya. so, aku rasa lebih elok aku tempek gambaq saja..lagi senang dan mudah.my kan...

saja ja dok buat syok ambil gambaq sendiri !

Mardina Saffiya yang comey lotey...aaauuuuwww !


makan-makan sedang berlangsung dengan rancak sekali. jemput mai makan mai.

auni bukan main syok lagi bila tok n tokwan ajak merempitttttt...reeemmmm-piiiitt !



selamat pengantin baru kepada ustaz pejai dan pasangan puan sara..selamat menjalani kehidupan serba baru...tahniah lagi sekali dari tayar soton sekeluarga [syok nooohhh hampa kawen !]

rasanya itu saja la kot yang aku nak tempek gambaq...kalau banyak-banyak nanti hampa pun cemuih kan..haha
kiranya cuti kali ni memang tak duduk diam la aku. merata berjalan, ke sana ke sini..sampai auni pun dah pandai sekarang ni...kalau dok rumah dia mesti nak menangis saja, tapi kalau keluar mana-mana...sengeh sampai ke telinga dibuatnya...auni oh auni...daddy luv u !

p/s : qeja dok belambak tak buat lagi ni..relax dulu..cuti dulu yang penting kan...kan...kan...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: