mcm2

Tuesday, June 14, 2011

selamat kembali

hai kawan-kawan...
nama saya Asrof..saya cuma nak bagitau yang saya dah kembali...
walaupun fizikal dan mental still belum bersedia, namun demi tugas saya terpaksa juga berjuang...
ternyata pada hari pertama setelah 2 minggu me'relax'kan diri amat sukar bagi saya..terutama sekali apabila berdepan dengan murid-murid yang terlebih pandai dan terlebih aktif ini..
sehingga kini saya masih lagi mencari semangat yang hilang itu...
SELAMAT KEMBALI KE ALAM PERSEKOLAHAN yang mencabar kepada semua warga pendidik...
tugas semakin berat dan semakin membebankan...tatkala tugasan sampingan yang terlampau banyak...masa semakin suntuk...mampukah saya mengatasinya?
kita tunggu dan lihat pada 18hb Jun 2011 nanti...selepas tarikh ini mungkin otak saya ini sedikit ringan..mungkinla kan...belum tentu jugak...kerana selepas ini cabaran yang lebih besar menanti...
6 dan 7 Julai merupakan tarikh keramat yang mana memerlukan ketangkasan minda dan urat-urat otak untuk bekerja keras demi sesuap ilmu....

ok la semua, saya berasa amat pelik kenapa saya begitu sopan sekali dari segi penulisan kali ini..ini mungkin kesan sampingan ataupun tekanan yang telah merubah saya menjadi begini...
namun, saya masih lagi normal seperti anda semua diluar sana...syukur, Alhamdulillah...

p/s : 3 4 hari saja lagi sebelum kebabOooooM !!

No comments: