mcm2

Monday, April 30, 2012

suntuk

semakin hari masa semakin suntuk bagi aku...tapi aku masih lagi tiada apa-apa tindakan...walaupon hati ini sentiasa tak tenang, fikiran pulak asyik memikirkan perkara yang sama....tak tau nak mulakan dari mana...aku amat perlukan panduan dan tunjuk ajar. hanya mampu berdoa supaya tenang dalam melaksanakan tugas yang tergendala....
masa hanya tinggal lebih kurang 3 minggu saja lagi.
tik tok tik tok....
masa itu emas. emas ka? entah la...aku pon tak pasti...apa yang aku tau masa yang telah berlalu takkan dapat dikembalikan lagi..itu pasti !

p/s : layout, design dan segala macam kat blogger ni dah bertukaq...transform
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, April 26, 2012

unbelievable


sukar dipercayai bukan? kagum aku menyaksikannya....
statistik menunjukkan segalanya...tiada yang mustahil dalam bola sepak...
walaupon aku ni bukanlah kipas susah mati chelsea...tapi aku kagum dengan semangat juang yang tinggi untuk menang mereka....tiada apa pon yang dapat menghalangnya...
tahniah kepada chelsea dan takziah kepada barcelona...

p/s : pagi nanti jom tengok Real Madrid VS Bayern Munich pulak...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, April 19, 2012

tiada apa

hari khamis aku cuti....syoknya la bila dah cuti ni walaupon sehari saja....aku cuti sempena Hari Keputeraan Sultan Perak...aku kan dok berkelana kat Perak ni...so, dapat la merasa nikmat cuti....

Selamat bercuti kepada semua warga negeri Perak Darul Ridzuan.

macam biasa sabtu ni aku kena pi kuliah PPG USM...makna kata, dari pagi buta sampai pagi buta la aku berkelana kat sana....

lagi satu, dah lama aku tak balik Penang...rindu betoi nak balik kampung....nak kena balik ni...
oh, sekgoq ku !

p/s : adoi, lambat lagi ka nak pukul 245am ni...nak tengok bola UCL...barca VS chelsea...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, April 15, 2012

1 tahun 5 bulan





pejam celik pejam celik....dah setahun dah umoq auni raudhah....dah besaq dah...

syok tengok ragam dan gelagat auni sepanjang setahun ni....macam-macam ragam auni...tidoq buas, suka punggah barang, pantang lepa merata dia pi, suka makan biskut 'patsagi', suka naik kuda, menangis tak tentu pasai, menari bila dengaq lagu, suka tengok iklan kat tv, suka minum ayaq masak dalam bekas dia punya dan macam-macam lagi la....aku tak berapa nak ingat...takpa, nanti bila aku dah ingat, aku tambah lagi....tapi, yang paling aku suka bila auni panggil "ayaaaaaaaaahh.......abuuuuuuuuuu......" lanjut ja dia panggil.....ayah tu aku la, 'abu' plak ibu....auni takleh nak sebut i = eeeee lagi....tu yang jadi abu tu....hehehehe

auni oh auni...ayah sayang auni sampai bila-bila.....

"auni dok elok-elok tau, nanti kena marah dengan ayah...hehe"

p/s : syok jugak jadi Mr. Mama ni...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, April 14, 2012

muda ?!


layan sat lagu ni....bagi tenang sat kepala otak yang dah sememangnya serabut ni....

Kita masih muda !

p/s : geram kat auni yang sangat aktif...fuuhh...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, April 6, 2012

Baru

saya budak baru belajar...

layan.....

p/s : esok sabtu dah wei.......punggaaahh !
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tambahan

Alhamdulillah loan aku dah approve...lepas ni bulan-bulan kopak la aku...sebab kena potong RM830....oh, tidak !!
aku pon dah reply surat setuju terima tu...maka bermula la langkah seterusnya lepas ni....semalam pemaju dah kol aku...untuk nak tambah point lampu dan jugak plug....
aku pon pi la kat pemaju tu....tambah sikit-sikit dan ubah kedudukan kipas la lampu la....
total semua aku kena bayaq RM1450....banyak kan....aku pon tak sangka sebanyak tu kena bayaq....rasanya sikit ja aku tambah....mahai betoi la kan....
betoi la apa yang kawan-kawan dok bagitau, hal-hal yang berkaitan rumah ni memang mahai saja....susah nak cari yang murah....
nak buat macamana kan....dah teringin nak ada rumah sendiri, kena la tanggung semua.....
semoga aku mampu untuk semuanya....wasatiah dalam hidup itu penting kan....
minggu ni aku akan ke USM lagi...kelas yang ke-3
minggu untuk hantaq tugasan yang bertimbun-timbun...ada 5 dok tunggu....adoi !

p/s : auni suka makan coco crunch dah la ni...kruk krak kruk krak dok kunyah...hahaha
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...