mcm2

Monday, April 30, 2012

suntuk

semakin hari masa semakin suntuk bagi aku...tapi aku masih lagi tiada apa-apa tindakan...walaupon hati ini sentiasa tak tenang, fikiran pulak asyik memikirkan perkara yang sama....tak tau nak mulakan dari mana...aku amat perlukan panduan dan tunjuk ajar. hanya mampu berdoa supaya tenang dalam melaksanakan tugas yang tergendala....
masa hanya tinggal lebih kurang 3 minggu saja lagi.
tik tok tik tok....
masa itu emas. emas ka? entah la...aku pon tak pasti...apa yang aku tau masa yang telah berlalu takkan dapat dikembalikan lagi..itu pasti !

p/s : layout, design dan segala macam kat blogger ni dah bertukaq...transform
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 comments:

Cik Asz Hana said...

ape runsing2 ni bro?

tayar soton said...

runsing pasai esaimen banyak lagi tak buat...masa dah suntuk...huhuhuh....