mcm2

Sunday, April 15, 2012

1 tahun 5 bulan





pejam celik pejam celik....dah setahun dah umoq auni raudhah....dah besaq dah...

syok tengok ragam dan gelagat auni sepanjang setahun ni....macam-macam ragam auni...tidoq buas, suka punggah barang, pantang lepa merata dia pi, suka makan biskut 'patsagi', suka naik kuda, menangis tak tentu pasai, menari bila dengaq lagu, suka tengok iklan kat tv, suka minum ayaq masak dalam bekas dia punya dan macam-macam lagi la....aku tak berapa nak ingat...takpa, nanti bila aku dah ingat, aku tambah lagi....tapi, yang paling aku suka bila auni panggil "ayaaaaaaaaahh.......abuuuuuuuuuu......" lanjut ja dia panggil.....ayah tu aku la, 'abu' plak ibu....auni takleh nak sebut i = eeeee lagi....tu yang jadi abu tu....hehehehe

auni oh auni...ayah sayang auni sampai bila-bila.....

"auni dok elok-elok tau, nanti kena marah dengan ayah...hehe"

p/s : syok jugak jadi Mr. Mama ni...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 comments:

ellmert tailor said...

:D comel lah

tayar soton said...

incik ellmert>> tq2....hehe