mcm2

Friday, April 6, 2012

tambahan

Alhamdulillah loan aku dah approve...lepas ni bulan-bulan kopak la aku...sebab kena potong RM830....oh, tidak !!
aku pon dah reply surat setuju terima tu...maka bermula la langkah seterusnya lepas ni....semalam pemaju dah kol aku...untuk nak tambah point lampu dan jugak plug....
aku pon pi la kat pemaju tu....tambah sikit-sikit dan ubah kedudukan kipas la lampu la....
total semua aku kena bayaq RM1450....banyak kan....aku pon tak sangka sebanyak tu kena bayaq....rasanya sikit ja aku tambah....mahai betoi la kan....
betoi la apa yang kawan-kawan dok bagitau, hal-hal yang berkaitan rumah ni memang mahai saja....susah nak cari yang murah....
nak buat macamana kan....dah teringin nak ada rumah sendiri, kena la tanggung semua.....
semoga aku mampu untuk semuanya....wasatiah dalam hidup itu penting kan....
minggu ni aku akan ke USM lagi...kelas yang ke-3
minggu untuk hantaq tugasan yang bertimbun-timbun...ada 5 dok tunggu....adoi !

p/s : auni suka makan coco crunch dah la ni...kruk krak kruk krak dok kunyah...hahaha
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 comments:

Cik Asz Hana said...

wah, mmber bli umh daa...

tayar soton said...

cik asz hana oii>> baru nak beli...teringin nak ada rumah sendiri kan....fuuhhh...sesak nafas gak ni....huhuhuh

Cik Asz Hana said...

tu standard.. aku dh sesak, seb bek idop lg.. haha

tayar soton said...

hehe.....sama la kita...sesak2 pon tetap kena teruskan kehidupan ni dengan tabah....amin

Cik Asz Hana said...

bli mne??

tayar soton said...

beli kat ipoh, perak...jadi org ipoh celop...hahahaha