mcm2

Wednesday, October 28, 2009

tq

smlm aku dpt d surprise kn oleh wife aku n mak ngah serta nana n rina...
tepat jam 12:06am bersamaan dgn 28 Oktober 2009...
fuh....xterkata aku d wat ny...hepi....
xterucap dgn kata2...
tq again....
luv u so much...oh my dear....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, October 17, 2009

nothing

lalalala...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, October 12, 2009

Ahli FiQir ~ Derita merindu

(Rap)
Kau katakan cinta gunakan akal
Bila aku gunakan, kau yang menyangkal
Bagaimana nak kekal
Kau katakan cinta gunakan minda
Bila aku gunakan, kau yang tak percaya
Bagaimana nak bahagia
Maafmu tak bererti, kau mudah sesali
Berulang kali telah kau mungkiri

Manis mulut berjanji terpedaya lagi
Menanti biar terus didustai
Kaulah bahagia (bagiku)
Kaulah derita (bagimu)
Esok lusamu
Tak ku kenal lagi engkau siapa


(Rap)
Dan aku cuba sedaya upaya
Telah ku usaha dengan sepenuh jiwa
Bagaimana hendak ku lupa
bayangan wajahmu selalu di depan mataharum baumu masih dapat ku hidu
Bagaimana ingin aku membencimu
Jikalau setiap hari merindu
Sekiranya derita merinduimu itu sebenarnya bahagia..
Aku pilih derita..
Kaulah bahagia (bagiku)
Kaulah derita (bagimu)
Esok lusamu, tak ku kenal lagi engkau siapa
Mungkinkah esok atau lusa walau biarpun lama
Akan ku biar tiada ku tetap kan setia
Entah bila akan tiba sampai jua harimu yang sama
Esok seperti semalaman yang tak berubah


(Ulang) (2x)

Kaulah tanda tanya.. kau tiada titik noktah
Ku dibuai mimpi lena dikejut igau semula
Kaulah tanda tanya.. kau tiada titik noktah
Ku dibuai mimpi lena dikejut igau semula


(Rap)
Seandainya kau berada di depan mata
Mudah untuk aku berkata-kata
Supaya dapatku melihat seraut wajahmu
Walaupun belum tentu kau mahu bertemu
Apalagi memandangku
Setelah ku turutkan segala kemahuan kau mainkan perasaan
Begitu mudah kau ucapkan terimalah saja kenyataan..
Aku masih terkilan
Maafmu tak bererti, kau mudah sesali
Berulang kali telah kau mungkiri
Manis mulut berjanji terpedaya lagi
Menanti biar terus didustai
Kaulah bahagia (bagiku)
Kaulah derita (bagimu)
Esok lusamu, tak ku kenal lagi engkau siapa
Kaulah bahagia (bagiku)
Kaulah derita (bagimu)
Esok lusamu, tak ku kenal lagi engkau siapa


(Rap)
Jika kau dapat memahami hati seorang perindu
Baru kau tahu derita hatiku

Jika suatu hari nanti giliran kau merindu
Baru kau ingat derita diriku
Segala yang berlaku bukan kemahuanku
Apa gunanya bahgia
Jikalau bahagia bersamamu hanyalah untuk sementara waktu
Aku pilih derita merinduimu
Maafmu tak bererti, kau mudah sesali

Berulang kali telah kau mungkiri
Manis mulut berjanji terpedaya lagi
Menanti biar terus didustai
Kaulah bahagia (bagiku)
Kaulah derita (bagimu)

Esok lusamu, tak ku kenal lagi engkau siapa
Kaulah bahagia (bagiku)
Kaulah derita (bagimu)

Esok lusamu, tak ku kenal lagi engkau siapa

mp3

p/s : lagu Ahli Fiqir yg ni mmg len dr yg len...sdp di dgr...hehe
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

masyuk!!!


Hotel Room Service....mmg layan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, October 10, 2009

More Than Blue


mmg best.....huhu....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, October 6, 2009

sambung

rasa cm nk sambung..
borg dh isi..
tp byk lg nk kene update..
leh ke aku nih???
dh hampir karat dh hotak aku nih...
mampukah aku??
try je la..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, October 4, 2009

ikan

sekadar hiasan

di pagi yg mulia nih...aku menyiapkan diri nk ke pasar...nk beli ikan...nk beli ikan...ikan ape??
sudah pasti ikan talapia...nk msk ape?? yg tu blom dpt dipastikan lg...yg pntg skrg ni ..nk g cari ikan ny dlu...haha

tepat kul 9 nnti aku akan menyerang pasar...dkt mn??...mstilah kt pasar bt gajah...

sape nk ikut...cpt2 siap kan diri anda....

nak cari ikan...
nak cari ikan...
nak cari ikan...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...