mcm2

Sunday, June 27, 2010

muvee time!

action packed + hillarious = best gilos !
rating : 18ratus bintang

p/s : nnti kena donlod cite nih, best giler...xpueh tgk !
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sesak

huhu....
hari ni, hari ahad....public holiday...

so, nk p mana pon...kena kluar umh awal ckt...

ini kerana jalan jem xhengat...keta byk2...mai dr mana pon xtau...ari besa jem ckt2 je..
hmm...itulah penangan hari cuti...smpe kn soping complex parking pon penoh... mmg menguji tahap kesabaran...klu yg sabaq tu, kompom leh sengeh lg...tp klu yg sabaq kurang tuh, kompom maki hamun ny...

nk kuar parking pon jem !

jem kn?

p/s : br aku pasan...dpn keta aku ni wira puteh...kebetulan ~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, June 26, 2010

jamu selera

bila perut berbunyi..tu tnda ny perut lapar...bila lapar..tu tnda ny kena makan...
tul x persamaan kuadratik aku nih?...tepat skali bkn...
so, d ptg sabtu yg permai nih....aku menjamu perut ku dgn pizza hut...haha...besa la ...dh lepas pay-day kn...ni pizza yg baru ny..nama ape nth...aku pon dh xhengat...lapaq punya psal...tp yg aku tau, pizza ni ada udang...
lazat gak...berbalooooo0i2....

kesan tinggalan sejarah !

p/s : smpe skrg ni pon...perot den penoh lg...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

origami ~

jom melipat....best gak xtvt nih....aku xreti sgt wat benda nih...tp bila wat tu, syok la plak...
aku wat sume time LDP a.k.a Latihan Dalam Perkhidmatan sek aku...stat kul 800am smpe la 1230noon..
amcm, sempoi x?


xlarat nk karang pnjg2...pendek dh la kn...tgk gambaq pon ok wat !!....hehe

screensaver ikan kaloi

jersy mahai nih

28 tuh !

tong sampah kecik

katak n family

p/s : ngntok gile time LDP td...nsb baek ada xtvt melipat nih..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, June 25, 2010

babOn!!

ipoh - 715pm - traffic light - kete nissan F*** - mcm harem - bangkai xhengat !!
org klu nk drive kete, bergerak ke depan....bkn undur...bengong !!!..tu pon jgn nk bwk kete...
pehtu wat muka xbersalah+ganaz...manusia cmni pon ada...dunia oh dunia...
ni mat...ang p kayuh basikal la lg baek....b****** !
ceh...aku lempang versi korea selatan kt ang br ang tau kot!!...bertumbOk mau?xkesah la aku kalah pon...jnji aku leh tumbOk muka ang yg cm s*** nk m****** tuh.....jnji aku puas ati....
ang ni bengap+otak letak kt celah gigi+nk m*****....
xlama lg, aku rs ang akan m***** kena langgaq ngn lori bwk balak...balak tu timpa ang...n ang bersepai jd togey !

ok2...cukop setakat ni bebelan aku....dh byk sgt makian2....huh...

p/s : yg aku hangen sgt tu, bley plak dia wat muka xpuas ati...pdhal dia yg salah...f*** !
ok..kembali ke normal mode...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, June 23, 2010

dtg pagi..dtg ptg !

fuh...hari ni dlm sejarah....aku melibatkan diri dgn xtvt ko-ko skola...skola aku wat timing br ngn xtvt nih...kul 730am smpe 830am...dh abes tu leh blk umh...
tp yg xsyok ny tu, pagi2 buta dh kena dtg skola...then blk umh...pastu dtg skola blk ptg...'p balik p balik' la plak...adoi loteh den...

berikut adalah grup2 yg aku kena join...

1-TKRS...tunas kadet remaja sekolah
2-permainan Sepak Takraw [yg ni mmg jem...aku dh la xreti lgsg men takraw...adoi]
3-persatuan Kemahiran Hidup [ni pon sama...bla ms aku jd pakar kemahiran hidup nih]

tudia...mcm2 kn aku kena...sume ny d luar bidang aku...haha...bantai je la...yg pntg dtg skola...

p/s : psssttt...td aku bc kosmo!...ade cite pasal manggaAD..ape tu ek??..cm menarik je...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, June 20, 2010

tq

hari ni, Ahad bersamaan dgn 20 Jun 2010....Ahad ketiga dalam bulan Jun...
agak2 korg la kn...hari ni hari sempena ape??...
hmm....hari ni merupakan HARI BAPA a.k.a FATHER'S DAY....
so, aku ingin mengucapkan SELAMAT HARI BAPA kpd ayah aku....
Mr. Kamarudin b. Kassim...jasamu xdpt ku balas.....terima kasih d atas segalany....

u'r da best !!

p/s : semoga ceria selalo...wahai ayahku...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

kembali

salam sejahtera...dan selamat petang d ucapkan kpd anda sume..
hari ni merupakan hari terakhir bg aku utk merehatkan diri...ini kerana esok akan bermula kembali tugas aku d alam persekolahan...pd ketika ini, mental n fizikal aku msh lg lom ready nk g skoLa..stil d awang2an percutian...setting kpla hotak pon dok ingt cuti lg...tp apakan daya, wlu ape pon yg trjadi....esok aku harus kembali....kembali....dan teros kembali... besa la kn, dh 2mgu cuti....so, nk mula blk segala tugas tu mmg berat la...kena cari mood n feel dlu...br leh keje ngn aman dan tenteram...bak kata movitasi nih...

" Cintailah pekerjaanmu, kerana pekerjaan adalah sarana pemuliaan kehidupanmu "

" Jika engkau mencintai keluargamu, engkau akan bekerja dengan tulus "

so, mau xmau....kena la keja kn....hehe..keja utk sesuap nasi dgn rezeki yg halal....Insyaallah~

peace seketoi !

Oleh itu, aku ingin mengucapkan selamat kembali bertugas kpd sume yg akan mula menjalankan tugas pd esok hari...terutamany kpd warga pendidik a.k.a cekgu cekgi...bersekolah lah anda sebelum anda d sekolahkan....

p/s : kul 230am nnti...team feveret aku nk men...brasiL v ivory cOast...c'mon brasiiiiiiL !!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, June 18, 2010

buhsan !

adoi...cuti aku dh hampir ke penghujung ny...tgl lg 2ari sj lg sblm aku kembali ke alam persekolahan...sat ja rasa cuti aku kali nih...wlupon kbykan masa aku d abeskan d umh...

aku dok umh xtvt yg slalo aku wat ~> tgk bola+makan+tdo+o9+kemas umh+bersukan+etc....
nmpk mcm byk, tp ulang je xtvt tuh...bab tdoq tuh, aku rs kurang kot...aku tgk bola sj smpe kul 4 lebey...tdoq then bgn pon kul 8@9am cm2...makna ny...aku tdoq xsmpe 5jam...kirany xcukup la kn...tu yg asek dok sakit kepala tuh...ni gara2 xcukup tdoq...huhu...

klu bab o9 lak...aku o9 xla 24jam...mau juling mata aku nih...skali aku o9, mybe dlm 1 lebey cm2 kot...fb,blog, utube, men game n etc....game yg aku dok men skrg nih xlen xbkn...Hotel City...game ni dlm fb je....lama gak la aku men menatang nih...ade sorg mmbr aku yg ajaq aku men game nih...leh la nk men...game bodo2 ja...wakaka...
klik utk tumbesaran

p/s : layan gak men game nih...Tayar Soton Hotel
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, June 16, 2010

putih

yahooo !

brasiL menang pg td...berbaloi aku tgu n tgk dr mula smpe abes game tuh...menang tipis je...2-1 ngn KOREA DPR a.k.a Korea Utara...mantop la brasiL men...tp payah ckt nk score gol pasai korea men defend abes...smpe 5org dlm kotak penalti...naaaaahhh aaaiii mmg pyh la nk gol...2nd half br nk gol...maicon n elano...
terbaek abaq ang gol depa !!

mau lompat katak aku time gol tuh...wakaka...peduli pa aku, jnji team feveret aku menang...aku ni brasiL tegar ooo....jgn men2...tp last2 game tu korea dpt gak boh sebijik gol...ni sume gara2 kelekaan defend...xpe2...xpntg sume tuh...jnji menanggggg !
ok2....kembali ke topik asal aku...sbnqny aku nk gtau mulai pg ni aku dh mula minum susu anlene...19-50thn ny...hehe...nk kuatkn tulang...asek cramp ja..susu ni wife aku yg punye...dia pon dh xminum...so, aku perabes la kn..rugi2 buang...mahal tuh rega dia...
ketika aku menaip post ni pon, seMUG susu ready kt sblh aku nih...gila kental aku minum susu...cm lawak pon ade...ni sume utk persiapan d ms akan dtg...hehe

p/s : syok aku xabes lg nih...brasiL mng pg td !
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, June 15, 2010

petanda?

salam sejahtera kpd anda d luar sana...moga ceria sentiasa...

arini aku bgn awal...coz pg2 buta wife aku dh gerak g keje...so, aku pon bgn la..tlg antaq p kt kete je...hehe...aku xantaq smpe spital..coz mata ngntOk...tdo lwt..kul 5am...ni sume gara2 FIFA WC 2010...hehe...nk wat cmne kn..dh mnt babas ngn bola nih...aku ny plan td...nk smbg tdo...mata rabak gila nih...tp ilang lak ngntOk...adoi !
aku pon bersiram la n kuar bli KOSMO!...update tu penting kn...nk tau apa yg jd d seantero dunia...cehh...then, aku wat rajin ckt ...kemas2 ape yg patot...pergghhh..tobat aku rajin pg nih...cm xcy pon ade nih...tp xpe...tu sume utk aku gak kn..kn..kn..
ok2...kembali ke topic asal aku nih...title aku boh kali nih "PETANDA?"..ape itu petanda??...
yg sebenaqny...sejak 2menjak nih, betisss aku ni senang je nk cramp a.k.a kejang...tmbh2 klu kt tmpt yg sejok...lg cpt nk cramp...awat xtau !!!....adakah ini menunjukkan penuaan aku sudah bermula....atau tulang dh mula reput cm Ali Baba...wakaka..
mybe aku kurang mkn kot...slim sgt kn nih...hmm...xpe2...skrg ni aku try mengAKTIFkan diri aku ngn bersukan...mybe dgn cara nih, akan berkurangan cramp tu...

pssstt...smpe skrg aku lom smbg tdoq lg nih...hehe

p/s : semakin hari...semakin bertambah usia kita...so, fikir2kan la...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, June 14, 2010

Wedding Day

d kesempatan ini...aku ingin mengucapkan Selamat Pengantin Baru kpd sahabat mashoorianz yg berjaya melangsungkan majlis perkahwinan mereka dgn jayany pd 13 Jun 2010...sorg kat Bedong,Kedah dan sorg lg kt Teluk Kumbaq, Penang....
Semoga melayari bahtera yg d bina dgn tenang hingga kekal abadi....

Mr. and Mrs. Azhar [pic ni aku cilok dr fb dia]

Mr. and Mrs. Joy Chamakh [best sgt ke nama nih?]

p/s : pergi kenduri dlm keadaan kelam kabut...jalan plak jem...tp best !
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, June 12, 2010

bermula !

skrg bermula sudah sindrom yg telah d nanti2kan selama ini...
sindrom mata rabak...mata merah...jalan hoyong hayang...ckp mamai...blur...etc..
ni sume berlaku akibat drp kemunculan "pesta bola"...hehe
tatkala aku menaip ketika ini...mata aku telah menunjukkan sindrom spt d atas...ini baru permulaan...maseh panjang lg perjalanan...mampukah aku meneruskan ny...sama2 la kita nntikan...

akukah ini?

p/s : 2 games telah berlalu
South Africa n Mexico draw 1-1
Uruguay n France draw 0-0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

syahdu

menusuk kalbu...
meruntun jiwa..
teramat mendayu2...
pd ketika ini...aku sedang dilanda kesyahduan...
aku amat minat 1 lagu nih...thanx to tepet yg telah memBLUTUTkan ke dalam nset aku...
setiap kali aku mengO9kan diri...pasti lagu ni yg berkumandang berulang kali...tanpa rasa jemu...alunan irama ny yg teramat melayan jiwa...

Sami Yusuf ~ Asma Allah

Rahim
Karimun
'Adim
'Alimun
Halim
Hakimun
Matin

Mannan
Rahmaanun
Fattah
Gaffarun
Tawwab
Razzaqun
Syahid

Allahuma shalli 'ala Muhammad wa ali Muhammad
Ya Muslimin shallu alayh

Allahuma shalli 'ala Muhammad wa shahbi Muhammad
Ya Mu'minn shallu alayh

Latif
Khabirun
Sami'
Basirun
Jalil
Raqibun
Mujib
Ghafuur
Syakuurun
Waduud
Qayuumun
Ra'uuf
Shabuurun
Majid

Allahuma shalli 'ala Muhammad wa ali Muhammad
Ya Muslimin sallu alayh

Allahuma shalli 'ala Muhammad wa shahbi Muhammad
Ya Mu'mineen shallu alayh

Allahu Akbar Allahu Akbar
La ilaha illa hu
Al Malikul Quddus

Allahu Akbar Allahu Akbar
Ya Rahmanul irham da'fana

Allahu Akbar Allahu Akbar
Ya Ghaffaru ighfir dhunubana

Allahu Akbar Allahu Akbar
Ya Sattaru ustur 'uyubana

Allahu Akbar Allahu Akbar
Ya Mu'izu a'izza ummatana

Allahu Akbar Allahu Akbar
Ya Mujibu ajib du'aana

Allahu Akbar Allahu Akbar
Ya latifu ultuf bina

kpd yg ingin mengalami kesyahduan ini...
silalah mencuba -> mp3

p/s : info - Sami Yusuf ini berusia 29thn..dan merupakan komposer British Muslim..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, June 11, 2010

panadoL

apakah yg menyebabkan kita perlu makan panadol??
adakah disebabkan oleh demam??
hmm....tepok dada tnya selera...

kt sini aku bkn nk cite pasal panadoL ke ape...tp tujuan utamany adalah pasal FIFA World Cup 2010 yg dh nk mula arini....tatkala aku sedang menaip nih...jam menunjukkan kul 1.51am bersamaan 11 Jun 2010...kt channel astro dh nk stat konsert world cup...tp aku malas nk tgk...coz aku kureng ckt bab2 tgk konsert nih...hehe
yg aku tau...aku nk tgk bola je....aku ni peminat team brasiL....dr kecik smpe besaq ...dari muda smpe tua....mmg aku sokong brasiL....aku pon xto pasaipa...mybe aku terikut ayah aku kot...beliau amat meminati team brasiL...aku hrp thn ni brasiL dpt masOk final...lantas menjuarai world cup...dh la time 2006 kalah awal..adoi!!...harapan tuh...tp ape yg aku dok perasan skrg ni...ramai yg pilih spain...aku kureng ckt ngn spain nih...aku cuma mnt sorg dua je player dlm team spain nih...

xkisah lah ape pon....yg pntg brasiL masOk final...haha....brasiL vs spaiN pon baek....
dlm aku dok pulun sokong brasiL...ade 1 lg team yg aku mnt...portugaL...aku mnt team ni stat UERO 2000...time ni figo dok terer giler...aku mnt smpe la skrg nih...tp yg mnjadi prob ny...brasiL ngn portugaL dlm sato grup tuh...adeh...grup G...aku harap 2 2 team ni masOk layak peringkat kalah mati...haha...world cup xmula lg, aku dh balun pulun sokong 2 team nih...mcm la team len xkuat...peduli ape aku...yg pntg team feveret aku menang !!!...predict mau gempak kan??
c'mon brasiL.....
c'mon portugaL...

p/s : klu brasiL vs portugaL...aku sokong brasiL laaa...haha
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, June 8, 2010

makansutra

kenduri oh kenduri...
wlupon bz ngn kenduri...smpt gak aku n family p pekena mee udang...sejam sblm aku blk epo..hehe
perghh...mmg lazat..sedap giler...sepinggan RM7...size standat ny la...klu spesel aku xto plak bp rega dia...nama tmpt yg aku p nih..YUSOF MEE UDANG..lokasi Pulau Sayak...nk dkt ngn Pantai Merdeka, Kedah...


melekat !

p/s : sedap gila arrhhh...mau p pekena lg oo...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tahniah

hujung mgu yg lalu ....aku telah menghadiri majlis perkahwinan sepupu di Pendang, Kedah n mmbr aku kt Pinang Tunggal, Penang...
jadual yg padat amat padat...

Mr. and Mrs. Samad

Mr. and Mrs. Rizal a.k.a Acai

p/s : dh lm aku xupdate blog...hehe...bz la katakan...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, June 4, 2010

back ~

holiday is coming back again...

p/s : gunekan cuti anda sehabes baek !
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, June 3, 2010

kejam !

28 jam rasai Azab Palestin.

ASHWAD menghubungi Kuala Lumpur sejurus tiba di Jordan, semalam.
  • Diacu laser raifal ke dahi
  • Merangkak celah mayat
  • Tak diberi makan, minum
  • Tangan diikat sampai kebas

  • KUALA LUMPUR: Diacu raifal dengan laser senjata disasarkan ke dahi dan terpaksa merangkak di celah mayat bergelimpangan serta berlumuran darah, adalah antara episod ngeri yang dilalui wartawan penyiaran Astro Awani, Ashwad Ismail, dalam serangan tentera Israel ke atas kapal membawa bantuan kemanusiaan ke Gaza, Ahad lalu. Ashwad yang menyertai misi itu bersama jurukamera, Samsul Kamal Abdul Latip dan 10 rakyat Malaysia lain, turut menceritakan layanan buruk tentera Israel terhadap mereka sepanjang ditahan sebelum dibebaskan, kelmarin.
  • Berikut adalah rentetan pengalaman yang diceritakan Ashwad ketika dihubungi Berita Harian, beberapa jam selepas beliau tiba di Amman, Jordan, semalam.

    “Tempoh 28 jam diserang dan ditawan tentera Israel dalam kapal sudah cukup untuk saya merasai penderitaan enam dekad warga Palestin berdepan dengan kekejaman regim Yahudi itu. Perasaan takut, marah dan panik bercampur baur, apatah lagi apabila terpaksa berdepan senjata mereka yang setiap saat diacu ke arah kami.
    Episod ngeri itu bermula pada jam 4.30 pagi (waktu Turki) Ahad lalu, sejurus kapal Mavi Marmara memasuki perairan antarabangsa apabila tiga kapal perang Israel yang diiringi 16 bot laju komando mengepung kapal kami.

    Tidak ada jalan lain untuk menghalang mereka menaiki kapal, melainkan penjaga keselamatan kapal terpaksa menyembur air ke arah mereka. Itupun tidaklah sekuat mana, berbeza sekali dengan dakwaan media Barat yang mendakwa Mavi Marmara memulakan serangan ke atas tentera Israel.

    Selama hampir satu jam kami bergelut menghalang mereka menawan kapal sebelum kemuncaknya apabila tiga helikopter menurunkan komando di lokasi siaran langsung televisyen sedang dijalankan di mana pada ketika itu dianggarkan antara 30 hingga 40 komando Israel bertindak melepaskan tembakan rambang secara bertubi-tubi bagi mengosongkan kawasan itu.

    Siapa yang berani berdepan situasi sebegitu, apatah lagi ia adalah pengalaman ngeri pertama sepanjang saya bertugas sebagai media, terutama apabila melihat sendiri beberapa rakan serombongan tumbang terkena peluru sesat.

    Malah, lebih menakutkan apabila sasaran serangan mereka dilihat tidak mengira siapa termasuk wartawan dan jurugambar. Ada beberapa jurugambar ditembak di tangan untuk memaksa mereka melepaskan kamera.

    Saya dan beberapa rakan lain ketika itu hanya mampu berlindung di sebalik tiang kapal dan berlari ke sana sini bagi mengelak terkena tembakan sebelum terpaku apabila cahaya laser senjata mereka disasarkan ke dahi saya.

    Sukar digambarkan betapa saya terpaksa merangkak di celah mayat bergelimpangan dan berlumuran darah untuk menyelamatkan diri selepas seorang penumpang kapal di sebelah saya ditembak dengan peluru getah di dada.

    Kira-kira jam 7 pagi, kami semua diikat di tangan dan diarah berkumpul di satu kawasan dalam kapal. Keadaan ketika itu tegang dengan perasaan takut menyelubungi wajah semua tawanan apatah lagi muncung senjata tentera Israel sentiasa diacu ke arah kami.

    Sejak itu, kami langsung tidak diberi makan atau minum, malah tidak dibenarkan ke tandas. Bayangkan beberapa warga emas, terutama yang menghidap diabetes terpaksa menahan sakit untuk membuang air kecil kerana ketegasan tentera Israel yang langsung tidak bersimpati terhadap mereka.

    Mujurlah, selepas berkali-kali dirayu, baru beberapa orang dibenarkan ke tandas, itupun dengan kawalan sangat ketat dan diperlakukan umpama banduan sedangkan mereka semua tidak berdaya dan sekadar orang awam yang tidak berbahaya.

    Ketika itu juga, semua kamera, komputer riba serta pen dirampas dan dihancurkan tentera Israel. Apa saja bahan yang merakamkan kejadian serangan itu, turut dihapuskan. Apa yang tinggal pada kami hanya dompet dan dokumen seperti pasport.

    Sakit di tangan juga mula terasa dan kebas seperti darah tidak mengalir kerana ikatan itu sangat kuat. Nak bergerak pun sukar kerana cahaya laser senjata mereka sentiasa disasar di dada kami. Bagi menghilangkan dahaga pula, kami terpaksa meminum sisa air dalam botol minuman berhampiran kami. Paling tak dapat dilupakan, satu bar Snickers dikongsi 30 orang untuk sekurang-kurangnya memberi sedikit tenaga.

    Sebaik kapal kami berlabuh di Ashdod, Israel, proses untuk keluar dari kapal saja mengambil masa hampir 12 jam. Habis semua pakaian kami ditanggalkan ketika pemeriksaan dibuat. Pemeriksaan semua dokumen itu saja mengambil masa lebih satu jam.

    Ketika itu, Tuhan saja yang tahu betapa kasarnya tentera Israel memperlakukan kami meskipun sekadar orang awam. Sudahlah diperlakukan seumpama banduan, kami turut dibawa ke Be'er Sheva, lokasi penjara baru Israel menggunakan bas yang hanya sesuai untuk membawa pengganas dalam perjalanan selama dua jam.

    Be'er Sheva adalah penjara baru. Jadi, kami boleh dikatakan tahanan pertama yang merasmikannya. Selepas semua dokumen kami diserahkan kembali, barulah kami dapat merasa sedikit makanan, itupun hanya air mineral, sedikit sayur dan roti. Itu sajalah makanan yang dapat kami jamah sepanjang lebih 15 jam ditahan di penjara itu.

    Jika hendak digambarkan keganasan tentera Israel memang sukar, tetapi cukuplah sekadar dikatakan bahawa mereka langsung tidak ada belas kasihan, tidak peduli apa yang diminta walau puas dirayu dan herdikan mereka menjadi teman sepanjang kami ditawan.

    Layanan terhadap kami juga tak ubah seperti banduan. Ditolak ke sana sini dengan sangat kasar. Ketika itu, tiada perkara lain yang berlegar dalam kotak fikiran kecuali rasa marah dan berserah. Melihat kepada situasi yang kami hadapi itu, sukar untuk diagak sama ada kami bakal dibebaskan atau sebaliknya.

    Mulanya, kami menjangka akan lama merengkuk di penjara sehinggalah kami didatangi wakil dari Pertubuhan Palang Merah dan Kedutaan Jordan yang membawa berita gembira, iaitu kami akan dibebaskan tidak lama lagi.

    Tepat jam 8 pagi kelmarin kami dibebaskan tetapi terpaksa menjalani beberapa pemeriksaan sebelum dibenarkan menaiki bas pada jam 6.30 petang. Selepas perjalanan meletihkan hampir 12 jam, kami akhirnya sampai di sempadan Jordan dan dibawa ke sebuah hotel di Amman.

  • p/s : aku copy dr insan tinggi...setelah mmbaca ny....sadis...kejam !
    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    pyramid?

    shawty's love is like a pyramid
    we stand together till the very end
    there'll never be another love for sure
    iyaz and charice here we go

    stones heavy like the love you've shown
    solid as the ground we've known
    and i just wanna carry on
    we took it from the bottom up
    and even in a desert storm
    sturdy as a rock we hold
    wishing every moment froze
    now i just wanna let you know
    earthquakes can't shake us
    cyclones can't break us
    hurricanes can't take away our love

    pyramid, we've built this on a solid rock
    it feels just like it's heaven's touch
    together at the top (at the top baby) like a pyramid
    and even when the wind is blowin
    we'll never fall just keep on goin
    forever we will stay like a pyramid
    like a pyramid, like a pyramid hey
    like a pyramid, like a pyramid hey
    like a pyramid, like a pyramid hey

    cold never ever when you're close
    we will never let it fall
    a story that was never told
    something like a mystery
    and every step we've took we grown
    look how fast the time has flown
    the journey to the place unknown
    we're going down in history
    earthquakes can't shake us
    cyclones can't break us
    hurricanes can't take away our love

    pyramid, we've built this on a solid rock
    it feels just like it's heaven's touch
    together at the top (at the top baby) like a pyramid
    and even when the wind is blowin
    we'll never fall just keep it goin
    forever we will stay like a pyramid

    like a pyramid girl i'ma show you
    that i love you so much that we're gonna get through
    even when it storms i will never go
    i'ma be the one to keep you safe
    before was a love i care more than enough
    holding on to one another be the cover when it's rough
    mother nature, or disaster won't stop our happy ever after

    pyramid... keep it going...
    like a pyramid, like a pyramid hey

    pyramid, we've built this on a solid rock
    it feels just like it's heaven's touch
    together at the top (at the top baby) like a pyramid
    and even when the wind is blowin
    we'll never fall just keep on goin
    forever we will stay like a pyramid

    pyramid..
    pyramid, we've built this on a solid rock
    it feels just like it's heaven's touch
    together at the top (at the top baby) like a pyramid
    and even when the wind is blowin
    we'll never fall just keep it goin
    forever we will stay like a pyramid
    like a pyramid, like a pyramid hey
    like a pyramid, like a pyramid hey
    like a pyramid, like a pyramid hey

    aku sgt suke lagu nih...nth la pasaipa...mybe rhythm dia best kot....Charice feat ngn Iyaz...
    try la layan tgk....hehe
    ~> mp3

    p/s : apa motif lagu nih ye?? pyramid??
    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...