mcm2

Sunday, June 20, 2010

kembali

salam sejahtera...dan selamat petang d ucapkan kpd anda sume..
hari ni merupakan hari terakhir bg aku utk merehatkan diri...ini kerana esok akan bermula kembali tugas aku d alam persekolahan...pd ketika ini, mental n fizikal aku msh lg lom ready nk g skoLa..stil d awang2an percutian...setting kpla hotak pon dok ingt cuti lg...tp apakan daya, wlu ape pon yg trjadi....esok aku harus kembali....kembali....dan teros kembali... besa la kn, dh 2mgu cuti....so, nk mula blk segala tugas tu mmg berat la...kena cari mood n feel dlu...br leh keje ngn aman dan tenteram...bak kata movitasi nih...

" Cintailah pekerjaanmu, kerana pekerjaan adalah sarana pemuliaan kehidupanmu "

" Jika engkau mencintai keluargamu, engkau akan bekerja dengan tulus "

so, mau xmau....kena la keja kn....hehe..keja utk sesuap nasi dgn rezeki yg halal....Insyaallah~

peace seketoi !

Oleh itu, aku ingin mengucapkan selamat kembali bertugas kpd sume yg akan mula menjalankan tugas pd esok hari...terutamany kpd warga pendidik a.k.a cekgu cekgi...bersekolah lah anda sebelum anda d sekolahkan....

p/s : kul 230am nnti...team feveret aku nk men...brasiL v ivory cOast...c'mon brasiiiiiiL !!

5 comments:

Mohd Izani Ibrahim said...

brazil still the best...

tayar soton said...

isani>>yup...dat true !!!!

Mohd Izani Ibrahim said...

yayyyyy...bravo2...

FaZiLa said...

rabak la mata cekgu kama smpai bulan 7 nih..aja aja fighting!!!

*tp south korea mcm sdg mngalami jln2 yg sukar utk ke lalaun seterusnya..huuu*

tayar soton said...

rabak berlanjutan nih...haha.xpe2...4thn skali kn...

korea mybe out la kn...dok rok...