mcm2

Friday, June 11, 2010

panadoL

apakah yg menyebabkan kita perlu makan panadol??
adakah disebabkan oleh demam??
hmm....tepok dada tnya selera...

kt sini aku bkn nk cite pasal panadoL ke ape...tp tujuan utamany adalah pasal FIFA World Cup 2010 yg dh nk mula arini....tatkala aku sedang menaip nih...jam menunjukkan kul 1.51am bersamaan 11 Jun 2010...kt channel astro dh nk stat konsert world cup...tp aku malas nk tgk...coz aku kureng ckt bab2 tgk konsert nih...hehe
yg aku tau...aku nk tgk bola je....aku ni peminat team brasiL....dr kecik smpe besaq ...dari muda smpe tua....mmg aku sokong brasiL....aku pon xto pasaipa...mybe aku terikut ayah aku kot...beliau amat meminati team brasiL...aku hrp thn ni brasiL dpt masOk final...lantas menjuarai world cup...dh la time 2006 kalah awal..adoi!!...harapan tuh...tp ape yg aku dok perasan skrg ni...ramai yg pilih spain...aku kureng ckt ngn spain nih...aku cuma mnt sorg dua je player dlm team spain nih...

xkisah lah ape pon....yg pntg brasiL masOk final...haha....brasiL vs spaiN pon baek....
dlm aku dok pulun sokong brasiL...ade 1 lg team yg aku mnt...portugaL...aku mnt team ni stat UERO 2000...time ni figo dok terer giler...aku mnt smpe la skrg nih...tp yg mnjadi prob ny...brasiL ngn portugaL dlm sato grup tuh...adeh...grup G...aku harap 2 2 team ni masOk layak peringkat kalah mati...haha...world cup xmula lg, aku dh balun pulun sokong 2 team nih...mcm la team len xkuat...peduli ape aku...yg pntg team feveret aku menang !!!...predict mau gempak kan??
c'mon brasiL.....
c'mon portugaL...

p/s : klu brasiL vs portugaL...aku sokong brasiL laaa...haha

2 comments:

FaZiLa said...

aihh...berpaling arah apa nih?napa tak sokong korea selatan..ckp asal incheon,korea selatan kan?wakakaka..

den suka dgr lagu shakira waka waka jek..psl bola,den tatau sngt.amik tau skt2 jek.just general knowledge.hehehe.tp kalo ada geng,layan la gk skjp ;)

slmt berbola!!!

tayar soton said...

korea ttp sokong...wlupon den ni ade darah campuran korea...hehe

smlm den dh dgr lagu tuh...agak menarik...tarian yg best...
meh la join tgk bola...mlm ni bakal bermula...

selamat berbola gak...