mcm2

Wednesday, September 30, 2009

layan..


aku suka sgt lagu nih...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, September 27, 2009

pulanglaah..

ingatlah orang yang tersayang
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

kembali

setelah sekian lama bercuti(lama ke???)...kini aku akan kembali ke alam pekerjaan..
raya tahun ni agak menarik...n agak meletihkan....tapi sume nih mmberikan aku satu pengalaman baru...cayalah...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, September 24, 2009

Walimatulurus..

semalam bersamaan dgn 23 September 2009(Rabu)...aku telah menghadirkan diri ke majlis perkahwinan sahabatku x-mashoorianz...Radzi a.k.a Radet a.k.a Redondo...
Majlisny berlangsung di Bota Kiri, Perak....




SELAMAT PENGANTIN BARU
SEMOGA BAHAGIA SELALU
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, September 18, 2009

kesempatan ini

salam sejahtera aku ucapkan kpd sume yg tertengok blog aku nih...hehe
di kesempatan ini...aku nk mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri yg bakal menjelang xlama lg....lbh krg 2 hri lg...kpd yg free tuh...jmpt la dtg umh aku k...aku akn jamu anda sume sebaek2 ny...cheewwaaah....
aku memohon maaf dr ujung ke ujung dr anda sume...
p/s : jgn lupe prepare dt ry utk aku k....hikhik
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, September 10, 2009

Meter


baekny kutuk team bola M'sia...hehe
1 pengajaran berguna..
1 kesedaran...
1 luahan perasaan..
1Malaysia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, September 8, 2009

Ops!!

Good Luck to my Year 6 x-student...SK Taman Rinting 2
Wish you...all the best...
result kasi lagi GEMPAK
p/s : SKTR2 sentiasa dlm ingatan ku....huhu
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Halal....


15Malaysia
pehh...mmg lawak...kompom terbahak2 gelak ny...

(yg xbest tu MODEL separa b^*#@)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, September 7, 2009

gudLaQ

Selamat menghadapi exam UPSR wahai murid2
Tahun 6 SK Pahit
jwb dgn penoh ketenangan
insyaAllah...kejayaan pasti mengejar anda
amin
[8 - 10 September 2009]
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, September 4, 2009

cuti..

Sabtu cuti
Ahad cuti
Isnin cuti
Nuzul Al-Quran...

p/s : gumbira hatiku
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, September 2, 2009

request~

permintaan telah dilaksanakan....hehe
Kangen Band di dlm rumah
...................................
Yakinlah aku menjomputmu
Bintang 14ratus hari
...................................
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...