mcm2

Tuesday, June 15, 2010

petanda?

salam sejahtera kpd anda d luar sana...moga ceria sentiasa...

arini aku bgn awal...coz pg2 buta wife aku dh gerak g keje...so, aku pon bgn la..tlg antaq p kt kete je...hehe...aku xantaq smpe spital..coz mata ngntOk...tdo lwt..kul 5am...ni sume gara2 FIFA WC 2010...hehe...nk wat cmne kn..dh mnt babas ngn bola nih...aku ny plan td...nk smbg tdo...mata rabak gila nih...tp ilang lak ngntOk...adoi !
aku pon bersiram la n kuar bli KOSMO!...update tu penting kn...nk tau apa yg jd d seantero dunia...cehh...then, aku wat rajin ckt ...kemas2 ape yg patot...pergghhh..tobat aku rajin pg nih...cm xcy pon ade nih...tp xpe...tu sume utk aku gak kn..kn..kn..
ok2...kembali ke topic asal aku nih...title aku boh kali nih "PETANDA?"..ape itu petanda??...
yg sebenaqny...sejak 2menjak nih, betisss aku ni senang je nk cramp a.k.a kejang...tmbh2 klu kt tmpt yg sejok...lg cpt nk cramp...awat xtau !!!....adakah ini menunjukkan penuaan aku sudah bermula....atau tulang dh mula reput cm Ali Baba...wakaka..
mybe aku kurang mkn kot...slim sgt kn nih...hmm...xpe2...skrg ni aku try mengAKTIFkan diri aku ngn bersukan...mybe dgn cara nih, akan berkurangan cramp tu...

pssstt...smpe skrg aku lom smbg tdoq lg nih...hehe

p/s : semakin hari...semakin bertambah usia kita...so, fikir2kan la...

2 comments:

FaZiLa said...

errkkkk..anda cramp,den sakit tlng belakang..wuuuu

org cakap kena bnyk mnum susu kala umur da mningkat nih..tp takle minum susu la plk kan..rs mual jek ;p

tayar soton said...

huhu...kita serupa....lalalala...

mulai pg ni...den dh mula minum anlene....menguatkan tulang...