mcm2

Wednesday, June 16, 2010

putih

yahooo !

brasiL menang pg td...berbaloi aku tgu n tgk dr mula smpe abes game tuh...menang tipis je...2-1 ngn KOREA DPR a.k.a Korea Utara...mantop la brasiL men...tp payah ckt nk score gol pasai korea men defend abes...smpe 5org dlm kotak penalti...naaaaahhh aaaiii mmg pyh la nk gol...2nd half br nk gol...maicon n elano...
terbaek abaq ang gol depa !!

mau lompat katak aku time gol tuh...wakaka...peduli pa aku, jnji team feveret aku menang...aku ni brasiL tegar ooo....jgn men2...tp last2 game tu korea dpt gak boh sebijik gol...ni sume gara2 kelekaan defend...xpe2...xpntg sume tuh...jnji menanggggg !
ok2....kembali ke topik asal aku...sbnqny aku nk gtau mulai pg ni aku dh mula minum susu anlene...19-50thn ny...hehe...nk kuatkn tulang...asek cramp ja..susu ni wife aku yg punye...dia pon dh xminum...so, aku perabes la kn..rugi2 buang...mahal tuh rega dia...
ketika aku menaip post ni pon, seMUG susu ready kt sblh aku nih...gila kental aku minum susu...cm lawak pon ade...ni sume utk persiapan d ms akan dtg...hehe

p/s : syok aku xabes lg nih...brasiL mng pg td !

3 comments:

FaZiLa said...

hahahaha..cisss!!pau susu bini pnyer...mmg kedekutsss...

hope terus istiqamah meminum susu anlene itu k..waaa,den pon kna pksa diri mnum susu gk ni..wuuuu

Mohd Izani Ibrahim said...

selamat mensusukan diri...

tayar soton said...

fazila>>hehe...bkn kedekut...tp jimat...rugi kn klu buang...
istiqamah sentiasa...

isani>>hehe..selamat2..