mcm2

Thursday, April 19, 2012

tiada apa

hari khamis aku cuti....syoknya la bila dah cuti ni walaupon sehari saja....aku cuti sempena Hari Keputeraan Sultan Perak...aku kan dok berkelana kat Perak ni...so, dapat la merasa nikmat cuti....

Selamat bercuti kepada semua warga negeri Perak Darul Ridzuan.

macam biasa sabtu ni aku kena pi kuliah PPG USM...makna kata, dari pagi buta sampai pagi buta la aku berkelana kat sana....

lagi satu, dah lama aku tak balik Penang...rindu betoi nak balik kampung....nak kena balik ni...
oh, sekgoq ku !

p/s : adoi, lambat lagi ka nak pukul 245am ni...nak tengok bola UCL...barca VS chelsea...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 comments:

Cik Asz Hana said...

sekgoq tu ape???

tayar soton said...

cik asz hana>> hahaha...sekgoq = tasek gelugor...
nama kampung halaman ku...