mcm2

Tuesday, June 7, 2011

kosong

hari ini hari kedua aku kat ipoh..uik, aku dah mula rasa cemuih a.k.a bosan..sebab apa?! aku pun taktau..selalu ada saja benda aku nak buat, tapi kali ini rasa agak kosong...alih-alih buat benda yang sama saja..online sampai lebam bijik mata. lepas tu, dok ulang lagu yang sama berjuta kali..tapi aku suka bab ulang lagu yang sama tu sebab aku tak cemuih..
bangun seawai pukul 630am...sampai sekarang belum rasa nak tidoq lagi..
hmmm, apa aku nak buat ni wehhhh !
KOSMO! dah baca..burger mini Malaysia pun dah makan, sakit perut pon dah setel...apa lagi nak buat ni haaa....
c'mon wahai aku...c'mon....
nasi lemak dok elok berbungkuih tu, kejap lagi setel la tu...habuan aku..

jom layan yang ni pulak..



p/s : menu hari ni | ayam goreng rangup sudaaaahhh... |
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: