mcm2

Wednesday, June 22, 2011

macam banyak

sekarang ni peratusan aku untuk update blog amat rendah...lebih kurang dalam 40% saja...awat tak tau...kerajinan aku semakin tergugat nampaknya...
aku lebih banyak menceritakan banyak perkara dalam satu ....maksudnya aku lebih suka buat macam rangkuman ..lebih kurang la kan...
aku perlu menaikkan kembali semangat aku yang hilang ini...
bab assignment dah setel, lega rasanya otak ini...tapi exam dok tunggu nun...tak lama dah...lebih kurang 2 minggu saja lagi...haha...baca apa pon tak lagi...adoi !
tapi kepala aku ini lagi dok bertimpa dengan kerja baru...Saringan 2 LINUS...soalan dah sampai...aku malas betoi la nak start buat..nak mengadap budak-budak yang macam depa ini, memang letih la habaq hampa...orang yang sabaq pon boleh hilang sabaq...macam aku la...aku kalau dengan depa ini, kesabaran aku nipis betoi...kalah kulit bawang putih tuh...
hmm...dugaan betoi !
satu lagi, sekolah aku dok kalut pasai nak sukan minggu ni...25hb Jun 2011
maknanya segala bagai kerja kena setelkan...aku macam biasa la kena jadi pegawai dekat padang nanti...so, takdak la kalut mana pon...aku cuma busy time sukan nanti saja...
cuma yang aku haru sikit pasai sukaneka la...aku ni kan guru tahap 1...tahun 1, 2, 3 ...memang pening la nak handle depa ni time sukaneka...tak paham bahasa, tak makan saman, tak reti dok diam, tak tak tak tak...macam-macam tak la lagi dok ada...naik serabut kepala aku ni...
mau tak mau, kena la jugak handle kan...satgi tak dak orang plak nak handle depa ni..
harap-harap sukan nanti berjalan lancar la kan...
last sekali, aku rasa nak upload gambaq auni time tidoq la...dah lama rasanya aku tak buboh gambaq auni ...
auni la ni aktif tak ingat...tu 'tara' tak boleh merangkak lagi tu..tak tau la macamana nanti bila boleh merangkak ....lagi 'buas' la kot...la ni pon tak larat dah aku nak kampoi...auni...auni...auni...
bila malam ja teroih dia tidoq...penat dok bekerja sepanjang hari..biasa la kan...
lagi satu perangai dia...bila orang takdak kat sekeliling dia, kompom dia melalak punya...bukak radio buruk dia tu....auni ni kalau boleh nak semua orang dok melekat kat p*****q dia saja...hahaha
macam-macam la auni ni...
itu semua takpa...yang penting daddy dgn ibu sayang auni...
bukan main lena lagi auni ni !

p/s : hari ini aku kena pi sekolah awai...ada meeting la plak...

No comments: