mcm2

Sunday, June 12, 2011

terus ON !

assalamualaikum.
selalu orang kata kalau kita plan sesuatu tu awal-awal pasti tak jadi punya, tapi jika kita plan secara 'on the spot' pasti menjadi..ya dak?
hal ini telah berlaku kepada aku pada hari semalam [yakni sabtu] ..aku telah didatangi dengan satu panggilan telefon daripada makngah aku..beliau bertanyakan sama ada aku dan wife busy atau free....aku pon cakap la free, dengan pantasnya beliau mengajak aku pergi ke teluk batik. tujuan utama adalah untuk mengisi masa lapang yang tak berapa lapang. memandang cuti aku hanya tinggal saki baki saja lagi..aku pun apa lagi..ON la
yahooo !
so, kami berenam pon pergi ke lokasi yang terletak hampir-hampir dengan Lumut. lebih kurang 45minit 'drive' dari batu gajah, maka sampailah ke teluk batik yang dihajati itu.
orang amatlah ramai...biasala kan, cuti sekolah..tambahan pulak, cuti hujung minggu kan..
aku, wife, makngah, nana, rina dan jugak Auni Raudhah melepak di sana...yang mandi laut pulak hanya aku, nana dan rina...makngah dan wife lepak bawah pokok saja bersama auni.
boleh dikatakan menarik la jugak kan...merendamkan badan di lautan dalam selama 1jam...habis kecut seluruh badan...
ada banyak gambaq aku snap...tapi nak tempek banyak-banyak kat sini macam banyak sangat la pulak...so, aku 'compile'kan jadi satu..amcam, boleh ka?
kira boleh la kot...

auni..bukan main syok lagi dia

p/s : thanx to makngah di atas makan malam yang tersangat maveles ! jasamu sentiasa dikenang. itu pasti !

No comments: