mcm2

Monday, June 27, 2011

tinggal kenangan

agak-agak hampa la kan...gambaq yang kat atas ni laman sosial apa?!
haaaaa...try la teka tengok...aku rasa hampa dah tau dah kan...dulu laman ni memang top, maveles dan mantap...tapi sekarang dia ni semakin dilupakan kerana telah dikuasai oleh satu lagi laman sosial yang femes...betoi tak?
depa ni dah buat macam-macam perubahan drastik, tapi aku rasa depa ni terlewat sikit la kot pasai laman satu lagi tu lagi advance...kesian jugak la aku tengok...
hari ini aku dengan rasminya telah 'delete'kan akaun FS aku..dah lama dah aku dok plan nak delete..tapi tak ter'delete-delete'...hinggalah hari ini..amat berat aku nak buat sebenaqnya..tapi memandangkan aku dah tak aktif dah laman ni..lebih baik aku deletekan saja...
untuk pengetahuan hampa semua, rasanya lama jugak la aku dengan FS ni..lebih kurang 9 tahun...aku start 2002 sampai la 2011...
banyak memori indah aku dengan FS ni..banyak sangat-sangat...ada yang best, ada yang tak best, ada yang sedih, ada yang syok tak ingat, macam-macam lagi la..tak tersenarai nanti...
yang paling penting, aku bertemu jodoh aku di laman FS ni...haha
biasalah kan..nak ngorat tak pandai...so, kena guna 'orang ke-3' la kan..FS la orang nya.....
sekarang ni, aku memang tak pernah guna pun FS ni...sebab aku dok aktif gaban dengan laman sosial satu lagi...tak lain tak bukan..mukabuku..

so, akhir kata..
GOODBYE 'kawan'ster....
see you next time, ok !

p/s : ma'am aku pon delete jugak...huhuh...selamat tinggal 'tayar soton de friendster'..tata !

No comments: