mcm2

Wednesday, June 8, 2011

Hanya nak bagitau

ini bukan cobaan...ini betul-betul kejadian...
hari ini hari rajin aku kot...sikit ja la...bila bangun pagi tadi, kepala otak aku dah set nak buat kek batik kali kedua..teringin nak makan la pulak..lagipun, kek tu ja la yang aku reti buat...kek lain memang aku tak reti...so, seawal jam 8am aku dah bertukang kat dapoq sorang-sorang...ma'am tidoq pasal baru balik keja malam...
ting tang ting tang aku dok bertukang nak buat kek batik punya pasal...dah lama rasanya aku tak makan kek batik [cehhh, baru seminggu ja pon dah rasa lama...ptuuuuiiihhh !]
'kelebek' sana 'kelebek' sini akhirnya setel kek aku...masa yang diambil tak la lama sangat...cuma lebih kurang 45minit saja...siaaaapp !!
sekarang ni nak tunggu sejuk pulak...bila sejuk baru sedap nak makan...pergghhh, dia punya nikmat time makan kek ni hanya diri sendiri saja yang tau betapa syoknya...dah...dah...cukup...jangan dok mengarut dah...perut dah la lapaq ni, sarapan pon belum lagi...kira makan nasi teroih la sat lagi...sarapan merangkap makan tengah hari sekali...
sekian, cerita bab kek batik..

kini kita ke topik sebenarnya pulak...
hari ini 8hb Jun 2011 bersamaan dengan hari Rabu...hari ini merupakan hari lahir isteriku...tahniah la wahai isteriku, kerana usia semakin lanjut kan...hehe...yang ke berapa ya?!
hanya tuan badan saja yang tau...semoga murah rezeki dan panjang umur ...dan satu lagi...semoga hubungan kekeluargaan kita bertambah indah bak kek batik...bila masuk ke dalam mulut, nikmat tak terkata...ya tak?
hamboih, tengok wayang nampak...mai popcorn tu sikit

SELAMAT HARI LAHIR, ceria selalu ok !

khas dari sang raja [raja kapoq ka?] dan sang puteri Auni Raudhah....

p/s : semakin hari diri kita semakin dimamah usia kan?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 comments:

FaZiLa said...

wahahahaha..so sweat! *sila baca so sweet*

happy birthday to your wife. moga kalian bhgia selalu.nnt bg adik kt auni plk..hehehe

tayar soton said...

fazila>>haha...sweat ny la kan...[sila baca dgn sebutan sweet]

tq so much myfren...
ops, adik auni?..lmbt lg yg tu...bagi auni besaq dulu...then br la rancang...ekekeke

yg penting skrg ni anda dulu ...cepat2 cari peneman hidup..