mcm2

Sunday, June 26, 2011

tersenyum riang

jom tengok gambaq-gambaq ni..




ok semua, untuk makluman hampa...hari ini aku memenuhi undangan makngah aku bermain boling untuk pertandingan anjuran Hospital Batu Gajah..haha...walaupun aku ni tak reti main langsung boling, aku tetap main jugak kerana nawaitu aku just nak happy saja...takdak nawaitu lain pun...ternyata nawaitu aku itu berbaloi-baloi kerana hampir setahun dah aku tak main boling..kiranya aku hari boleh senyum riang la...aku main 3 game..Ya Allah, aku rasa macam nak tercabut jari jemari aku ni, tambahan pula lenguh habis lengan...itulah penangan dah lama tak main boling...ternyata permainan aku terlalu 'cap ayam'....longkang sesaja...wakakakaka...bedai saja...janji boleh main kan..kan...kan...
makngah, rina, adik angkat nana dan wife aku tak main pun...tak lupa juga auni raudhah yang begitu teruja sekali apabila bawak pi jalan-jalan ni..mata merah habis, tapi tak mau tidoq pasai riuh...haha..auni...auni...depa semua just jadi supporter saja...yang main boling cuma aku dengan nana...
tahniah kepada nana kerana mendapat top ten...hadiah hamper tuhh...memang best bro !
aku pulak, seperti yang telah tercatat di atas tu...'cap ayam' kan...so, memang tak menang la kan...just menang gelak saja...apa-apa pun, happy yang penting...

hujung minggu aku kali ni memang full....

esok dah nak kembali ke sekolah...adoi !

tak merasa cuti langsung...jem betoi !

p/s : wow, tak sabaq aku nak tunggu 29hb ni..jam 11.45pm...

No comments: