mcm2

Monday, March 14, 2011

kerja-kerja


tudia....
bersepah abeh tempat aku...ini semua gara-gara kerja yang terlampau menimbun-nimbun...
bak timbunan sampah !
hari ini, aku bertungkus lumus menyiapkan kerja PBS Tahun 1...memang banyak tak ingat...aku pulun buat kerja ni dari pukul 9am ....tulis itu tulis ini...potong itu kerat ini...potostat itu potostat ini...naik cemuih dah aku...rasa macam loya pon ada...aku rasa sekarang ini kerja aku bukanlah guru...tapi kerani ! jenoh aku nak siapkan...akhirnya pukul 345pm siap juga kerja aku ini...tu baru tulis nama budak ...data belum masukkan lagi...tak tau la macamana nanti...'tera' isi nama pon aku dah cemuih...isi data tu paham2 ja la...mau juling mata aku nanti...
bayangkanlah aku kena siapkan 10 kelas punya senarai...semua budak ada 160 lebey nama...mak oi...banyak gila...dah macam buat portfolio dah aku tengok..punyalah tebai....memang aku hangin la...cuti2 pon kena kerja...ptuuiihh !
sapa lah yang dok mereka menatang nih ?!..buat terok orang saja...
terus terang aku cakap la, aku buat kerja ni tak ikhlas pon...
arrghhhhhhh !!
aku tensen !

p/s : ada 2 lagi kerja yang menanti dalam cuti ni...punggah !
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 comments:

FaZiLa said...

ikhlaskan hati..sure anda bahagia dan rasa tenang nnt k..sabaq..sabaq..heeee

tayar soton said...

fazila>>insyaallah...den akan cubo sedayo upayo den ....
moga2...ditinggikan lagi tahap kesabaran ini...amin