mcm2

Wednesday, March 30, 2011

berita sensasi

dah lama rasanya aku tak update pasai aku punya study...ala yang aku pi daftar kat USM hari tu..pasti hampa tertanya-tanya kan...kalau tak tertanya pon takpa...
haaaa, takpa...kali ni aku nak bagitau kat hampa semua...
aku dok tengok geng2 yang dapat UPSI pakat dok kalut cerita itu cerita ini..pasai depa semua dah nak start first kelas...2 dan 2 april nih...geng2 OUM plak dah start dah pon minggu lepas...
so, yang tinggal hanyalah geng2 USM...bila nak start kelas pon tak tau...takdak langsung kabaq berita..
aku pon apa lagi..'rodek-rodek' la kat tenet ni...gugel sana gugel sini...
last2 aku dapat info nih....

tengok date tuh..baru lagi nih !

kat dalam ni ada info yang mengatakan kelas USM mybe start 16.04.2011....tudiaaa, lambat lagi nun...boleh la aku joli katak lagi...haha
bagi aku info ni memang boleh pakai la pasaipa info ni aku cilok dari blog bakal lecturer aku nanti...Dr. Azidah nama dia...masa aku daftar hari tu, dia ada bagi taklimat ringkas pasai MOODLE tuh...so, aku cam la bila tengok gambaq kat dalam blog ni...lagipon, dia dok reply komen orang dok tanya pasai PPG USM nih...kiranya maklumat ni sah la jugak kan walaupon belum ada sebarang pengumuman rasmi dari pihak USM...
apa-apa pon, sama2 la kita tunggu 04.04.2011 ni...time ni baru la dapat tau info yang lengkap pasai PPG USM ni...
tunggu.....

p/s : borang 'kuning' tak setel lagi...habok pon tak buat lagi ni...

No comments: