mcm2

Thursday, March 31, 2011

sakit



mmg syok la lagu ni...aku rasa dah 54 kali dah aku dok ulang lagu ni...tak kira la dalam kereta ka..tengah online ka....lagu ni memanjang...sampai sakit kepala aku la dibuatnya...
aku rasa la kan, lagu ni depa buboh 'marijuana' kot...sampai ketagih teruk dah ni...
esok ayuh kita pulang ke kampung halaman beramai-ramai....
Penang...sekgoq....tunggu aku !
wow, teruja betoi aku ni...awat tak tau...sebab apa lagi..sebab lama tak balik kampung la...tu pon tak tau ka...ceett...
ok, untuk makluman hampa semua...borang kuning aku still tersusun rapi lagi dalam beg USM..aku tak sentuh lagi pon...
aku plan minggu depan nak setelkan semua tuh...lepas tu submit teroih...baru la lega sikit kepala aku ni...

p/s : i need a doctor betoi la....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: