mcm2

Wednesday, March 16, 2011

mode : pelajar


klik utk tumbesaran

Alhamdulillah....aku akhirnya telah diterima menjadi pelajar kembali...setelah hampir 7 tahun aku bekerja...destinasi kali ini, USM Penang...yg mana aku sendiri belum pernah menjejakkan kaki ke sana...hati ini bercampur baur segala macam perasaan..gembira, serabut, sedih, kecewa, bersyukur dan macam2 lagi la...aku dikehendaki melaporkan diri pada 19hb Mac 2011 iaitu pada hari Sabtu yg akan datang ini..program yg aku mintak pengajian matematik...sebab dari time maktab lg aku mmg ambil matematik...cuma sekarang ini, apa yg merisaukan aku adalah ramai jugak member2 aku bagitau yg silibus USM ni payah sikit...tudiaaaa....jenoh la aku nanti...dah la otak ni berkarat lama dah dengan bab2 nak study nih...semoga aku dapat menjadi pelajar yg baek....
so, tugas pada ketika ini adalah menyiapkan segala dokumen yg diperlukan untuk dibawa semasa pendaftaran nanti...banyak jugak la dokumen2 yg depa mau...itu la ini la....payah weh nk jadi student pon...'renyah' wooo....

p/s : nak p pejabat pos plak nih...kiriman wang oh kiriman wang !

No comments: