mcm2

Monday, March 7, 2011

selesai

punya la dok tengok drama..sampai blog pon terbarai dan bersawang dengan megahnya..
blog takdan nk update, pasai aku bz ...bz sebab aku p korea...ada hal tergempaq..lama gak la aku p sana...lebih kurang seminggu jugak la...
aku p sana sebab ada hal berkaitan dengan IRIS sama macam sebelom ni aku bz dengan ATHENA...ternyata menguji keupayaan minda aku untuk berfikir secara relevan dan logik...
akhirnya, selesai jua tugasan aku selama ni...
ending yang amat mengejutkan aku...tapi xpa, pasai aku dengaq2 nanti akan ada sekuel plak...chantek ! xsabaq aku nak tunggu...nak tengok apa plak yang akan jadi lepaih ni...
aku pon dah xtau nak kata apa lagi dah...pasai terlalu menarik sangat IRIS ni sampaikan aku ni dah jadi reporter ...dok selidik sana, dok selidik sini...dah kira boleh jadi spy ni...
sampai la ni, aku still lagi tak paham beberapa part dalam drama ni...dalam drama jalan cerita macam lain..dalam filem macam lain plak...ish3...konpius betoi la...
xpa2...biaq p la kt depa lagu mana pon..asalkan aku dapat menikmati keindahan cerita tu sendiri...
sekarang ni, aku nak restkan kepala hotak aku dulu...dah penat dok pikiaq pasai IRIS ni...
persoalan terkini sekarang ni, adalah pasai PPG aku...aku tak tau lagi dapat mana...sebarang info pon aku xdapat lagi...dengaq kata minggu depan nak kena daftar, tapi surat apa pon lom dapat lagi...fuuhh....memang menguji kesabaran aku !

p/s : mampukah otak aku ?

No comments: