mcm2

Friday, March 25, 2011

surprise ?!

tudiaaaaa....lihatlah donia !
betapa meriahnya tempat aku ni...segala macam mak nenek ada...hampa rekues la apa saja, kompom ada punya kat meja aku ni...haaaa, jangan tak percaya plak...tv LCD, kereta Inspira, nasi lemak boh teloq....semua ada....cuma dia tersorok ja....kalau 'rodek-rodek' kompom jumpa punya....kalah poket doreamon tuh habaq hampa .....ekekeke....
untuk makluman hampa semua, meja ni aku kongsi dengan cikgu sesi pagi....aku plak sesi petang....tu yang meriah semacam tu meja ni....lagi satu aku nak story kat hampa semua, buku-buku yang tersusun tu semuanya bukan aku punya....cikgu sesi pagi yang punya...abeh tu mana plak buku aku?...haaaaaa...surprise ! buku dan segala macam yang aku punya ada kat atas meja tuh...berselerak gila aku tengok...serabut kepala otak aku !
tu pon kira ok la tuh pasai banyak dah kertas dan buku yang tak guna aku dah buang...yang kat atas meja tu pon akan aku buang tak lama lagi....so, tunggu la giliran depa ni semua .....
aku ni kat bilik guru tak ada tempat yang tetap....maknanya, aku duduk merata tempat...sampaikan ada jugak cikgu-cikgu yang dok tanya aku..."cikgu kamarul, tempat cikgu kat mana?" tula soalan lazim yang selalo ditanyakan kepada aku....so, aku pon jawab la "hmmm...aku duduk merata....hehe...orang nomad la katakan"...tersengeh depa bila aku jawab macam tu....
tula serba sedikit cerita aku nak habaq kat hampa semua...walaupon tak best langsung...

p/s : tudiaaa....cerah mata memandang mozilla firefox 4.0 ni aihhh....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: