mcm2

Wednesday, March 23, 2011

Usaha Tangga Kejayaan

musim cuti sekolah dah tamat...
so, kini kembali seperti sediakala yang mana aku harus menjalankan tugas sebagai pendidik ank bangsa...apabila tiba persekolahan, maka 'setting' di dalam minda pon semestinya bercelaru...kerja yang still pending haruslah di'setel'kan dengan kadar yang segera...
usaha demi usaha telah aku kerahkan demi menjayakan kerja-kerja yang tertangguh...
Alhamdulillah, kerahan tenaga yang aku usahakan berbaloi....yang mana hampir kesemuanya sudah selesai....kini, tinggal LINUS saja lagi...sememangnya bertimbun-timbun banyaknya...sehinggakan aku xtau mana dulu hendak dimulakan....
bak kata pepatah...'usaha tangga kejayaan' ...sekarang ini, aku sedang menyiapkan saringan lisan LINUS dengan sedaya mampu...semua ini hendaklah aku siapkan sebelum 04 April nanti...sebab lepas ini, saringan bertulis pulak menanti...
hmm....mood untuk menjadi pelajar pon still di awang-awangan lagi...masih mencari suatu kepastian yang pasti....sebarang info pon belum dapat diketahui.....menanti dengan penuh kesabaran dan keterujaan yang sederhana tinggi....
apa-apa pon, aku berharap semua ini dapat aku hadapi dengan jayanya....walaupon, penoh dengan onak dan duri...insyaallah

p/s : mastercopy : bereh ---- LINUS : dok bereh lagi boh !

No comments: