mcm2

Friday, March 25, 2011

dalam latihan

video

"assalamualaikum semua...auni nih...dah lama kan auni tak story-mory kan...kali ni auni nak story pasal improvement auni la...auni dah boleh menerap sikit-sikit dah...kalau macam sebelum ni, auni jarang leh menerap kan...tapi sekarang ni, auni selalo sangat nak menerap...
kalau tak percaya...tengoklah video kat atas nih...video ni, ayah yang ambik...
fuuuhh...penat jugak la auni bila menerap ni...sampai terkeluar abes air liur....hehe
xpe la kan...auni baru nak belajar...nanti bila dah 'terer', tak keluar dah la air liur tu kan...ye x?
ok la semua....jangan lupa tengok video kat atas tu tau....exclusive nih....
auni nak out dulu la...ayah nak online plak ....dia dah standby dah tuh....tata semua....
salam..."

p/s : kesian pulak aku tengok auni nih....bertungkus lumus....chaiyok anakku !
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: