mcm2

Friday, March 11, 2011

cuti kembali

hari ini hari jumaat...dat mean, hari ini merupakan hari terakhir persekolahan sebelum cuti selama seminggu....tapi cuti kali ini, aku tak rasa excited langsung pon...ni semua gara-gara keja yang dok menunggu dan bertimbun2...aku pon tak tau yang mana 1 aku nak mula dulu...terlampau membebankan aku...dari segi mental dan fizikal...
aku nak rest pon tak boleh...orang lain kalau cuti relax ja, aku ni plak cuti dok pikiaq pasai keja...aku pon xjamin la aku boleh buat ke tak keja yang diberikan tuh...aku akan buat mana yang termampu dah la...nak kena marah pon kena la...aku dah tak kesah dah...LINUS la, PBS la[yang ni paling aku tensen skali..banyak gila], mastercopy soalan exam la...macam2 la...serabut aku...aku rasa sekarang ni keja cikgu dah terlalu membebankan...tak macam aku mula2 posting dulu...takdak la keja menimbun macam la nih...awat tak tau ?!
haaa...lagi satu, aku dah dapat tawaran sambung study...kt USM ....mybe penang ...takkan la depa nak bagi kat aku kota bharu kot...jaoh tuh...penang tu pon dah jaoh dah dari ipoh nih...2 jam lebeh gak la baru nak sampai...sekarang ni aku dok tunggu surat rasmi dari pihak USM yang mana depa akan hantaq surat tu kat sekolah .....tak tau la bila nak dapat surat tuh...mybe minggu depan la kot...pasai 19hb ni aku dah nak kena daftar dh....
masok bab nak study nih, aku sendiri pon tak berapa nak sure sama ada otak aku ni boleh study ke tak...besa la, dah lama dah kot otak aku ni tak disumbat dengan nota2, assignment, exam, test etc...adoi....macamana la nanti....fuuh....takot aku !
dah berkarat ni weh...takot nya !!
apa2 pon...aku nak ucapkan SELAMAT BERCUTI KEPADA SEMUA WARGA PENDIDIK dan jugak anak2 murid....

p/s : hati aku tak tenang la ....awat tak tau...huhu

No comments: