mcm2

Thursday, March 17, 2011

hampir berjaya !

"Assalamualaikum semua...apa khabar ?
kali ni auni nak story sikit la...nak tau tak?
kalau tak nak tau pon auni nak story jugak...tak kira...hehe
sekarang ni, auni tengah cuba sedaya upaya untuk menerap...
kalau mengiring tu auni dah 'terer'..so, next step..auni nak menerap plak.
setakat ni, auni baru 3 kali menerap...2 kali kat rumah Auntie Rosnah dan sekali
kat rumah...sebelah ibu dan ayah...susah jugak la nak menerap ni kan...penat auni tau !
tangan asek terkepit ja...auni tak pandai lagi nak kontrol tangan masa menerap...
hopefully, lepas ni auni akan lebih 'terer' menerap...Insyaallah...
ok la semua, auni nak tido la....nanti kita borak lagi k...."

aja aja fighting, auni !

eh..eh...hebat anak aku ni, dah pandai update perkembangan diri ....
hmm...auni pasti boleh !
ibu dan ayah sentiasa mendoakan supaya auni cepat menerap...Insyaallah.

p/s : sekarang ni auni suka sangat merengek...mybe sebab nak menerap kot...moga2 lepas ni auni kembali ceria....muaaaahhh !
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: