mcm2

Friday, July 1, 2011

kali kedua

aku ni kalau dah minat dengan sesuatu tu, banyak kali buat pon takpa...
inilah kisah aku dan transformers...haha
masa T1 dulu aku tengok wayang 4 kali...lepas tu, T2:ROTF pulak 4 kali jugak...
sebentar tadi, aku tengok untuk kali kedua untuk T3:DOTM...memang gila kentang la aku ni dengan transformers...taktau la lepas ni aku kot-kot nak pi tengok lagi..tak puas beb !
semalam aku tengok kat hall 3, kecik la sikit....tapi tadi aku tengok kat hall 1, memang luas terbentang la habaq hampa...skrin pon gedebak besaq...
aku nak ucapkan tahniah la kat autobots sebab depa menang fight dengan decepticons kali ini...walaupun, di awalnya nampak macam nak bungkuih saja..ni semua komitmen tinggi yang ditunjukkan oleh geng autobots...aku memang tabik spring la dekat optimus prime selaku pengetua autobots, lepas tu bumblebee, ratchet, ironhide [mati la plak...tak puas hati betoi aku], sideswipe, dino, the wreckers, wheelie n brains [geng budak-budak pra-sekolah depa ni], que [doktor gigi..haha]...hampa memang otai la...
geng decepticons semua tak boleh pakai, jahat sangat....haha..padan muka !
mampuih jugak akhirnya si megatron dengan starscream tu....

agak-agak la kan, bakal ada ka nanti T4 pulak?

p/s : tudiaaaa, 'rosot' dah aku ni, penangan Transformers la ni...

No comments: