mcm2

Thursday, July 14, 2011

Bola oh Bola


tudiaaa....
musim bola still panas lagi dok ada...lepas World Cup U-17 dah habis...kini aku beralih pulak kat Copa America Argentina 2011...memang syok la tengok bola amerika latin ni...depa men lain macam sikit...tambah-tambah pulak team feveret aku ada, lagi syok la nak tengok...team feveret aku tak lain tak bukan la...Brazil...aku memang minat sejak azali lagi..lagi satu aku minat Chile...depan ni team yang mantap...main pon syok...player pulak muda-muda lagi...di masa akan datang depa boleh jadi satu team yang amat kuat..tunggu la...
aku baru ja habis tengok game Brazil vs Ecuador tadi...Brazil menang 4-2, cantik !! terus layak suku akhir..
so, inilah team yang akan berentap time suku akhir nanti ..

Colombia vs Peru
Argentina vs Uruguay
Brazil vs Paraguay
Chile vs Venezuela

game-game yang best ni...nak kena tengok...haha..

p/s : Women World Cup pun best jugak weh...steady la Japan dapat masuk final...kena vs USA..hidup Asia !!

No comments: