mcm2

Saturday, July 16, 2011

8 bulan

"assalamualaikum semua...auni kembali lagi...dah lama kan auni tak update pasal diri auni kan..auni update ni pun curi-curi ja ni..pasai ayah dok pulun tengok bola nun...haha
auni sekarang dah masuk umur 8 bulan dah..lagi dua minggu nak kena pi klinik, nak timbang berat...naik ke tak entah la kan...tapi rasa-rasanya naik sikit kot..sekarang ni, auni dah kurang minum susu ibu..auni selalu makan nestum, biskut Milna, bubur nasi...mybe sebab auni semakin membesar...tu yang jarang minum susu tu...haaaaa, lagi satu auni suka duduk mengiring, ala ...macam orang dok kat 'pantai road' tu...tau kan?!
hm, ok la semua...auni nak tidoq la...ngantuk dah...yaaawwwnn ! ops, kena tutup mulut kan...babai...jumpa lagi "

p/s : uik, bila masa auni update ni...hebat betoi !
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: