mcm2

Friday, July 8, 2011

Selamat Satu Perkara

selesai sudah peperiksaan aku kali ini..Alhamdulillah, syukur.
aku dapat menjawab dengan jayanya...namun, betoinya belum tentu..
3 paper yang amat dasyat..menguji minda aku secara maksimum..habis berasap otak aku !
fuuhhh...memang dasyat..
1 - Pembangunan Sahsiah -soalan dia memang phsyco aku habis...sampai tak tau nak jawab apa agi dah...tembak ja la..
2 - English For Communication 2 - yang ni plak nampak macam senang...tapi haru jugak weh..
3 - Kenegaraan - ni bab sejarah semua bagai...aku ni dah la bab sejarah 'dungu' sikit...so, paham-paham ja la...

oh OMR !

paper-paper inilah yang selama ni dok buat aku gundah gulana...tapi kini tidak lagi...selesai sudah.
hanya menanti 'result' nya pula..lambat lagi nak keluar...so, tunggu !

dikesempatan itu, aku jugak dah jadi macam duta jalan-jalan cari makan..pasai apa, lepas ja satu paper, kompom pi cari makan...banyak jugak la lokasi yang aku terjah..
1 - Nasi Kandaq Subaidah [port wajib bila pi USM]
2 - Pasemboq Padang Kota [mahai nak mam***h]
3 - Nasi Kandaq beratoq [depa bukak pukul 10pm, beratoq punya la panjang...]
bab beratoq ni, aku ada cerita yang agak menyedihkan la...member aku beli nasi kena
RM10..buboh lauk ayam, telur sotong dengan nasi...perghhh, naya betoi, kecewa member !
4 - Sotong Kangkung - tepi laut dekat dengan Queensbay [sedap weh...]
5 - Yong Tau Foo - lokasi yang sama dengan menu di atas ni [RM 5 saja....maveles !]
6 - Mee Kuah Ketam & Mee Goreng Ketam - yang ni lagi mantap...dekat Cherok To'kun nun...
7 - Koew teow koboi - tudiaaaaa, tukang masak dia pakai topi koboi sempoi dok ada...lokasi :
Simpang, Taiping.
banyak gambaq yang tak sempat nak snap pasai dok pulun makan...haha
cuma ada yang ni saja...kira jadi la kan dari takdak langsung...
selamat menjamu selera mata....

p/s : pi exam macam pi bercuti...haru betoi !

No comments: