mcm2

Friday, July 22, 2011

sekapur sireh

memandangkan dah berkurun lamanya aku tak update blog ni..ni semua gara-gara copa america dan jugak kerja-kerja yang belambak-lambak tak setel lagi..
aku rasa dah hampir seminggu blog dok macam tu saja..
so, malam ni sedikit kerajinan timbul dalam diri aku untuk memeriahkan blog aku ni..
firstly, pasal kerja la kan..LINUS Lisan baru saja setel. baru nak relax, mai pulak yang bertulis punya. adoi la..tensen aku ! baru plan nak relax-relax dulu..kemudian, ada kerja yang bakal menyemakkan kepala otak aku berkaitan dengan KSSR Tahun 1 ...PBS kot..aku pun tak berapa nak paham lagi..kena buat fail la..apa la..banyak pulak tu..haruuu wei !
lupa pulak nak bagitau, esok aku kena pi sekolah sebab ada program kelas tambahan Tahun 6. aku kena kumpulan 6. aku jadi pembantu untuk subjek Matematik.
aku ni dah la tak pernah mengajaq Tahun 6, tak tau la macamana esok ni..kita tunggu dan lihat..
secondly, pasai kehidupan aku...macam biasa la...celik mata pi kerja...lepas itu pejam balik..tidoq la ..apa lagi..haha
keseluruhannya, kehidupan aku syok dan best..melayan kerenah auni raudhah..dah semakin 'berakal' dah sekarang ni...main pun banyak..pandai dah sekarang ni..auni oh auni..
thirdly, tak lain tak bukan...auni raudhah bt mohd kamarul asrof la kan...
dah mula belajaq meniti...duduk dan berdiri secara 'pelan-pelan'
haaaaaa, satu lagi..auni pandai berblogging dah la ni...isk...isk...isk...

tudiaaa, baru keluaq dari 'gua' !

sedang berdiri sambil meniti..

haaaaa...kantoi sudaaa !

inilah kerenah auni hari-hari...penat jugak la nak kampoi auni ni..walaupun penat, tapi syok tengok auni membesaq..

p/s : esok Malaysia VS Singapore wei !

No comments: