mcm2

Wednesday, July 27, 2011

Alhamdulillah

aku baru saja balik dari klinik. buat apa aku pi klinik?
haaaa, soalan yang bagus tuh...haha
aku pi klinik pasai bawak puteriku yakni auni raudhah untuk timbang berat dan check apa yang patut sempena usianya yang mencecah 8 bulan..Alhamdulillah, semuanya stabil dan dalam keadaan baik...berat auni dah turun sikit, 7.1 kg.
hari tu timbang kat rumah makngah 8kg..mybe penimbang tak sama kan...entahlah..
tapi bagi aku, aku memang dah jangka pun berat auni akan turun..sebab sekarang auni semakin aktif..panjat sana panjat sini..so, that's why la aku jangka berat auni akan turun sikit dari yang sebelum ni..
walaumacamana pun, aku bersyukur auni sihat sejahtera..
kalau auni sihat, makanya ibu dan ayah pun sihat...sebab senang hati...yeeaaaaayyyy !

sebelum tu, aku ingin mengucapkan Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak yang akan tiba tak lama lagi dah..hari Isnin depan..
so, selamat beramal....insyaallah..

bersiap sedia ke sekolah lebih awal dari biasa sebab ada aktiviti ko-ko...jem !

p/s : entry kali ni agak pendek dari yang sebelum-sebelum ni..sebab takdak idea nak taip ...

No comments: