mcm2

Saturday, February 26, 2011

menarik

untuk post kali ni, aku rasa aku agak ketinggalan daripada anda semua..tapi aku tetap nak memberi pandangan jugak...aku tak kira !
ia berkaitan dengan filem Melayu kita yang meletop2 sampai 'pejabat-kotak' sana sini...tajuknya KHURAFAT...aku baru saja tengok semalam...aku menonton bersama-sama puteri kesayangan aku, AUNI...tatkala jam menunjukkan pukul 720am pada ketika itu..
walaupon, filem ni dah lama kat panggung, tapi baru semalam aku berkesempatan nak tengok.Aku donlod saja....tak beli pon DVD dia...tak mampu la katakan...huhu..
bagi aku jalan cerita dia memang style la...lain dari filem2 hantu yang dok ada kat Malaysia ni..jalan cerita dia 'sat kona sana, sat kona sini' membuatkan aku amat tertarik...tapi yang xsyok nya, 'duration' cerita ni macam pendek ja...aku rasa 1jam 15minit ja kot...lagi satu aku nak abaq, part seram standard la dengan cerita hantu yang lain tapi yang 'plus'nya saspen tak hengat abaq hampa...aku yang tengok kat rumah pon saspen, apalagi depa yang dok tengok dalam panggung...kompom tutop mata terpekik terlolong ! mesti punya lah !
ending dia amat menarik yang mana telah membongkarkan segala kekusutan para penonton yang tengok...haha..patotla tajuk dia KHURAFAT...
ok, itu saja leteran aku.sekian, tq

p/s : semangat aku donlod cita nih ! haha...

No comments: