mcm2

Sunday, February 20, 2011

nafas plez !

"32 budak hitam"

2 hari yg lepaih, aku dapat jadual kerja aku yang baru...ternyata amat membebankan mental dan fizikal aku....bila aku tengok pon dh rasa semak kepala...tu belom buat lg...hmm...ntah la...
esok secara rasmilah jadual kerja ini akan digunakan untuk sekolah aku...bukan main banyak lg waktu mengajaq aku nih...tak pernah aku dapat sebanyak ni sepanjang aku bergelar guru....paling banyak pon 29 waktu saja...tapi kali ni, ambek kau 32 waktu....rasa macam sesak nafas saja...nak kena standby tong oksigen satu nih...buat bekalan dikala tak cukop nafas....waktu free tu boleh kira ja berapa...jeles aku dgn depa yg waktu tak banyak tu....
kerja...kerja...xabeh2 dengan kerja....dah la nak kena mengadap budak2 Tahun 1 yg sememangnya xreti bahasa, xmakan saman, xreti dok diam dan segala2 nya xreti....pening kepala aku....
balik kerja ja sakit kepala...malam kompom pingsan awai.....ni semua penangan budak2 Tahun 1....dh xlalu aku dengan depa nih...hanya Allah saja yang tau betapa susahnya nk handle depa nih....
punggaaaaaaahhh !!

p/s : semakin hari semakin penat rasanya otak ini !

No comments: