mcm2

Wednesday, February 2, 2011

kesana kemari !

setiap kali tiba waktu cuti, perkara yang orang selalu buat mestilah pulang ke kampung halaman...
so, sama la macam aku....aku pon akan gunakan sepenuhnya cuti ini untuk pulang ke kampung halaman....sekarang ni, aku kan ada 2 kampung....mau xtau kena la pulang kedua-dua kampung tu...penang dan perak !!
esok dah nk stat raya cina...so, highway PLUS akan bertambah kaya la ....pasai keta bersepah2 dok guna depa...bersepah2 lagi jem terok !
harap2 la aku nk balik penang satgi tak jem sangat....hehe
lagipon, time keta banyak ni bahaya pasai masing2 dok bawak keta macam ribut....laju xhengat....kang xpasai2 cium bontot !
yang pasti, memandulah dengan hati yang tenang dan senyuman yang manis....manisnya la kn....

p/s : sebelom pulang ke sekgoq...nk singgah KERIAN sat...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: