mcm2

Tuesday, February 22, 2011

keputusan dibuat

merujuk kepada perasaan keliru yang lalu, aku telah pun membuat keputusan.
So, jawapan aku adalah YA...aku berterima kasih kepada semua kawan yang tak henti-henti memberi pandangan dan komen kat aku berkaitan dengan kekeliruan ni kat fesbuk dan sms....
tanpa anda, pasti aku sampai sekarang xleh nak buat keputusan lagi...
banyak kesan yg tak elok untuk aku kalau pilih TIDAK ...
1- Nama aku nanti kompom kena 'blacklist' dengan KPM...
2- Nama aku saheh kena 'banned' 4-5 tahun kalau nak apply balik...susah aku nanti...
Oleh itu, lebih baik aku terima...pasal ilmu ni belajaq sampai ke tua pon xhabis...elok aku sambung...kalau tak sambung sekarang ni, nanti2 aku kena sambung gak kan...betoi x?
umoq pon semakin meningkat, otak pon semakin berkarat....elok la aku sambung 'tera' umoq dok 'muda' lagi ni.... lagipon, ramai member2 aku yang dapat sambung....nanti boleh la 'paw' assignment depa...haha....'jimat' tuuuu.....
Semangat belajaq datanglaaaaah kepadaku !
Semoga aku tabah menghadapi cabaran baru ini...
Insyaallah...

p/s : time cuti sekolah merupakan time untuk aku 'perah' otak aku sampai lebam. sekian.

4 comments:

Cik Asz Hana said...

Tahniah!!! Selamat jadik setudent!!

tayar soton said...

bakal cik puan asz>>tenkiu2....otak pon berkarat dh nih...xto la cmne nnti...

FaZiLa said...

all the best!

seronok jadi student blk ni :)

tayar soton said...

fazila>>tq2...semoga saya dapat menghadapinya dengan SUCCESS...walaupon otak dh berkarat !