mcm2

Monday, February 7, 2011

"hai semua.....apa kabaq ?
auni kt sini sihat saja....cuma rasa sakit sikit kat paha ni...pasai pagi tadi kena cucok...
kena cucok dengan 'auntie misi'....umoq auni sekarang ni dah 3 bulan....yeayyyy !
auni dah rasa besaq sikit dah...auni pon dah pandai senyum dan sembang....
tiap2 hari auni sembang dengan ibu dan ayah.....syok oooo.....
auni tengok ibu dan ayah hepi saja....auni pon hepi jugak....
ok la semua...auni dah mengantok....auni tidoq dulu ya....nanti kita borak lagi ok....
tata....titi...tutu......."

p/s : ish3....pandai2 ja anak aku ni dok berBLOGing.....macam2....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 comments:

FaZiLa said...

alahaiii makin cun auni nih!!!

auntie kat sini pon tumpang happy utk ibu dan ayah auni.jgn nakal2 ye auni :)

tayar soton said...

fazila>>hehe...semakin chubby kn....

auntie fazila takecare ok...don worry..auni xnakal nye...