mcm2

Tuesday, February 8, 2011

01.07.2011



tudia...teruja aku bila tengok teaser trailer terbaru Transformers 3 : Dark Of The Moon nih...
yang ni kalau xsilap aku trailer ke-2 depa 'release'kan untuk tayangan umum...walaupon sat saja, lebih kurang 0:32....tapi action dia memang mantap....efek pon terbaek....optimus prime dah upgrade tuh...siap leh terbang lagi....tak sabaq rasanya aku nak tengok cerita nih....kali ni xtau la berapa kali plak aku p tengok wayang...haha
untuk yang first, aku tengok 4 kali kt panggung....yg second plak, 3 kali....tu baru tengok wayang...tak kira lagi DVD yang aku beli...donlod lagi...aku rasa dah ratusan kali aku tengok cerita nih...aku memang 'hantu' sikit dengan transformers nih...walaupon ada yang kata aku ni macam budak2 dok tengok cerita robot katun, aku peduli apa....dah memang mantap efek dia semua....
fuh...lambat lagi nih nak bulan Julai....tapi xpa, aku menanti dengan penoh keterujaan.....
sama2 la kita nantikan cerita of the year ni .....

p/s : "come here boy !", kata Starscream kepada Sam Witwicky.

No comments: