mcm2

Sunday, February 6, 2011

macam2 hal

setelah hampir seminggu aku bercuti....esok akan kembali ke medan pekerjaan...adoi !
dalam cuti ni macam2 benda aku buat....benda paling banyak skali berjalan la...p sana p sini...balik kampung....lepak-ing dan macam2 la....
kagum aku dgn mmbr2 aku yg gigih menambah pendapatan depa...meniaga itu meniaga ini....baguih2...aku ni xreti sgt bab nk meniaga nih....tolong beli bley la...haha
semoga depa berjaya hendaknya...
haaa...lagi satu aku nk bagitau, pasai perjalanan aku nk balik ipoh semalam....jalan mak dato' punya la jem...terok xhengat punya..aku sangkut dalam jem tahap gaban....dari penang ke ipoh ambek masa 4jam 30minit...tudia...pecah rekod abaq hampa...dh macam nk p KL dh....mmg menguji tahap kesabaran la ....aku yg baru nk p ipoh pon dh cemuih...inikan plak depa2 yg nk p KL...xtau la brp jam kena jem...
aku rasa lepaih ni, kerajaan kena buat highway bertingkat la ...pasai dh xmampu nk tampung kereta yg bersepah2....hmm...xtau la macamana nnti...

p/s : harap2 lepaih ni, ada kereta yg leh terbang...tak gadoh nk sangkut jem..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 comments:

FaZiLa said...

naseb den tak blk kg.

sabtu ahad pi kelas jln lengang je.cuma jem time nk balik, brebut jln ngn org br smpai dr kg.huh..

I wish to have flying car too.huahua

tayar soton said...

fazila>>haha....anda mmg seorang yg kuat study....tahniah

flying car in progress...

FaZiLa said...

tayar~

saya terpksa berbuat demikian!!hahaha..demi mngisi otak dan hati yg ksong.kuikui

tayar soton said...

kosong lg bagus dr xde langsung kn....hehe