mcm2

Monday, August 15, 2011

Selingan

Alhamdulillah, hari genaplah 15 Ramadhan 1432...maknanya dah 15 hari kita dah puasa..pejam celik pejam celik, masa berlalu dengan pantas...
masa minggu awal puasa dulu, fuuhhh memang teruji tahap kesabaran...tekak ni asyik dahaga saja, tengok gambaq makanan pon dah terliuq teruk...hmmm, dugaan dugaan...
tapi kini alhamdulillah, dugaan tu rasanya dengan slumber aku boleh tepis...cehh, ayat riak gila aku ni...takpa la kan...tu semua untuk menguji tahap ketebalan iman di kala Ramadhan ...
aku bersyukur, sehingga ke hari ini aku dapat menunaikan ibadah puasa ...maksudnya takdak hari yang kantoi lagi la kan...akanku teruskan kecemerlanganku ini, Insyaallah...
Harapanku Ramadhan kali ini akan diterima olehMu Ya Allah...



Bukalah mata bukalah minda....
Pasti akan nampak segala-galanya...
apa yang tersurat dan apa yang tersirat !

hari ini merupakan hari kembali ke sekolah..makna kata aku akan kembali mengadap budak-budak LINUS..aduhai, hilang sabaq lagi la nampaknya aku..
nak kena praktis senyum ni....senyuuum ~~!

p/s : hari ini hari Isnin...esok? esok hari Khamis cikgu...adoi, punggaaaahh dah hampa ni !
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: