mcm2

Thursday, August 11, 2011

Part 1 : Perihal Ramadhanku

dah lama rasanya aku tak memborak-kosongkan diri aku di laman ni..
so, hari ni aku ingat nak borak pasai beberapa benda ...walaupun tak berapa syok sangat, aku tak kira la...aku nak buboh jugak...haha...dah nama pun laman tayarsoton kan...
memang tayar la...so, bedai saja
pasai apa?..pasai bulan posa la ..apa lagi kan....
aku teringat masa kecik-kecik dulu, bila posa ja mesti sekerat hari...kalau kata posa selama sebulan 30 hari kan..makanya aku akan posa jadi 15 hari saja la...sebab tiap-tiap hari aku posa separuh ja...selalunya sampai pukul 12 lebey la...sebab time ni kan time tengahari rembang, ang mau tau la kan cuaca dia lagumana...hangat tak ingat punya..perkara standard yang aku buat bukak peti ais la...langgah dua tiga botol ayaq aih...memang puas hati la...lega oooo....haha
amcam, ada best ? mesti la best sebab langgah ayaq time bulan posa....
aku selalu bagitau kat mak aku yang hari punya separuh hari posa kita gabung la dengan esok punya, jadila sehari posa...ya dak?! haha...geliga kan otak aku ni...boleh plak main gabung-gabung...haaaa, hampa tengok aku dulu macamana...dah terer math kot !haha
hmmm, tu semua cerita zaman tok kadok dulu...kanak-kanak ribena la kata orang...
takpa la kan, tu semua penting untuk kita nak belajaq posa kan..tambah-tambah time tu budak-budak lagi..
zaman la ni, alhamdulillah posa aku cukup....amin...
cuma pernah terkantoi dulu time tu aku mengajaq kat jb...aku ingat lagi..aku kantoi sehari posa kot...pasai perut aku memulaih semacam ja time tu...kalau tak silap aku time lepas sahor..teroih aku pi klinik..member aku tolong bawakkan..tq sahabat...tanpamu mungkin tiada lagi aku hari ini..cheeewaaahh, ayat sadis tuh...
siap aku balik jumpa makcik aku lagi..pi buat ultrasound...last-last suspek aku kena 'gall-blader'...fuuuhhhh, terkejut mak, nox ! aaauuuwww !
hampa tau dak apa menatang tu 'gall-blader'..apa, tak tau...hmm, apa lagi ...pi la gugel...haha
siap ambil darah lagi...tapi akhirnya, alhamdulillah...aku normal....just saspek ja....lega mak nox !
tu la serba sedikit cerita pasai Ramadhan aku...ada banyak lagi....tapi tak larat dah nak taip...lenguh jari dah aih....haha
cerita pi bazar ramadhan kt stadium lagi...bukak posa ataih menara lagi..isk, macam-macam la kiranya nak cerita kat hampa semua...lain kali la kot....haha

pssstt....semalam aku rasa hari rajin aku kot...pasai apa?...pasai aku berjaya buat coq korea dengan kek batik....haha...semangat ayam betoi ! aku pon tak tau pasaipa aku rajin sangat....
besala kan....lelaki meekari....wakakakakaka

p/s : nak makan kek, tapi perut dah kenyang sangat dah...nak kena tunggu bukak posa malam esok la kan...hehe
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: