mcm2

Sunday, April 17, 2011

seharian bertapa

Hari Sabtu bersamaan dengan 19hb April 2011 merupakan hari yang sukar bagi aku..sebab apa?
sebab hari ni merupakan 'first day' aku sebagai pelajar...datang USM Penang dengar kuliah...perjalanan aku bersama-sama rakan bermula seawal jam 500am dan berakhir pada 100am...fuhh, memang mencabar dari segi fizikal dan mental aku dibuatnya...
setelah seharian mendengar kuliah dari lecturer-lecturer yang hebat, maka 'assignment' pon menjelma...ternyata amatlah banyak...sampai tak paham apa satu pon..tak tau la macamana nak buat semua tu...takpa, yang tu nanti-nanti pon boleh...apa yang perlu sekarang ni, semangat nak belajar yang penting...bab-bab nak buat tugasan semua tu kena 'hold' dulu...sebab apa? sebab tak clear la...
nak kena banyak bincang dengan member ni...
ok la, nanti aku sambung lagi....mata dah tak mampu dah nak bertahan...
kesimpulannya, hari ni aku mengharungi 20jam yang amat mencabar...

p/s : City dah menang...barca macamana plak?...

No comments: