mcm2

Saturday, April 23, 2011

gelagat

zaman sekarang ni semua orang pakat dok kata dengan teknologi segalanya 'mudah aje'...
dengan internet...dunia dihujung jari ja kan....ya ka?
hmm...itu semua terpulang kepada persepsi masing-masing...
bagi aku, internet ni banyak membantu kita dalam memberi panduan tentang sesuatu perkara...tak kira berfaedah ka dak...sama ja...diri sendiri yang tentukan...tudiaaa, ilmiah gila ayat aku ni....bedai saja....
amcm intro aku...macam hebatkan ? macam ja la...
aku bukan apa...tujuan utama kali ni, nak bagitau yang 'intan payung' aku dah pandai dah mengadap laptop...pantang 'on' ja kompom dia melangut tengok...
try tengok yang kat bawah nih...gelagat auni raudhah....

tudiaa, daddy dia pon kena tolak tepi...

apa-apa pon, terpulang kepada kita sebagai 'parent' untuk mencorakkan peribadinya...
ke arah 'cerah masa depan' dan 'sedap mata memandang'....insyaallah.

p/s : semua benda auni tengok pasti dia nak 'cekau' !
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: