mcm2

Thursday, March 1, 2012

1 Malaysia

terima kasih tak terhingga kepada pihak kerajaan kerana sudi memberi bantuan kepada aku yang bergelar pelajar ni....walaupun pada usia yang nak senja dah....
bantuan yang berbentuk baucer 1 Malaysia bernilai RM200 amat besaq nilainya .....sapa nak bagi duit free-free .....rezeki jangan di tolak, musuh jangan di cari.....
nak jadi cerita la kan....aku baru-baru ni pi la USM dengan beberapa sahabat dari Ipoh ....semata-mata nak ambik baucer ni....baca betoi-betoi, semata-mata nak ambik baucer ni....takdak niat lain pun....jauh tu dari Ipoh. RM200 tu boleh beli macam-macam ooo....dalam kepala otak aku ni takdak plan apa lagi nak beli apa....tapi yang penting aku nak beli buku-buku untuk Auni Raudhah dulu...dengan alatan mengajaq aku....hat lain still dalam proses dok pikiaq....
baucer ni laku sampai 31 Mac 2012....makna kata aku ada lagi 3 4 minggu lagi nak perabih baucer tu semua....takpa banyak masa lagi.....relax !

lagi satu sebelum terlupa....3hb Mac ni aku dah nak mula sem 3 PPG USM dah....taktau la lagumana nak jadi....jadual dia boleh tahan gak la ......ada 5 subjek, 3 subjek umum 2 lagi subjek major.....nah, ambik ang sem ni nak kena belajaq nombor la ukuran la....jenoh nak kampoi....dah lama tak belajaq semua tu.....huhuhu....
masa belajaq pulak memang mengancam....8am sampai la 10pm...diulangi sekali lagi 8am sampai 10pm.....tudiaaaaa, dari pagi buta sampai la malam buta.....kompom dah aku membuta dalam dewan kuliah tu.....haaaawwwww !!

sekian untuk kali ni. bertemu lagi di post akan datang. maybe pasai jadual sem 3 kot.
terima kasih.


p/s : 2 minggu kebelakangan ni aku rasa penat semacam ja....sekolah banyak hari sangat kot. ntahlah.

No comments: