mcm2

Tuesday, March 20, 2012

setuju terima

salam semua...
bertemu kita lagi di ruangan alam maya yang maya lagi maya ni...
kali ni aku nak bagitau pasai perkembangan permohonan loan rumah aku...nampak gayanya permohonan tu diluluskan...boleh tahan jugak la nanti kena potong bulan-bulan ...RM830 jugak la...fuuhh, tersedak mak !
takpa...biarkan dulu..yang penting hajat aku untuk mempunyai teratak sendiri tercapai...
ceritanya macam ni, semalam aku dapat surat kelulusan tu...syok la hati ni....tapi yang tak berapa nak syok sangat adalah.....aku kena reply surat setuju terima loan tu dalam masa 14 hari....yang jadi masalahnya surat yang aku dapat tu bertarikh 8 Mac 2012...makna kata aku kena reply sebelum 22 Mac kan?? betoi dak?? hari ni dah 20 Mac... fuuhhh, semoga surat aku tu sempat sampai kat depa sebelum 22 Mac...aku dah pi hantaq pagi tadi...pos ekspress lagi....cepat oi cepat...
satgi kalau depa lambat dapat, depa kata aku tolak pulak loan tu....rugi oi....oh, oh, oh...

Ya Allah, Engkau permudahkanlah urusan hambaMu ini...amin...

p/s : pepatah aku hari ni...sungguh aku tak bisa, sampai kapan pun tak bisa !
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: