mcm2

Saturday, March 24, 2012

SAPS

tudiaaa...topik entry kali ni memang tak buleh blah langsung...ni semua kerja yang aku kena setelkan dalam masa yang sangat suntuk...macam-macam kerja aku nak kena setelkan dalam masa terdekat ni...lagi satu, ada pulak kerja yang dok menanti nak mai untuk aku...fuh, memang padat la...nak bernafas pon sesak aku rasa....oh, tidak !!
rasa nak menjerit....tapi buang masa la pulak...kalau aku jerit pon bukannya kerja tu buleh pi kat orang lain...dok mai kat aku jugak...so, tunggu la dengan hati yang tak berapa nak terbuka....
la ni aku nak setelkan SAPS dulu...nak isi menatang markah dulu...TOV la, ETR la...target la...macam-macam...caca marba habeh...
ok, ketepi dulu cerita pasai kerja yang sememangnya tak pernah nak stop...non-stop saja...

kali ni aku nak cerita pasai adik bongsu aku...Muhammad Akmal b. Kamarudin.
apa yang hangat sangat pasai adik aku ni....haaaaaa, nindiaaaaa....aku nak cerita bagi...
baru-baru ni kan result SPM keluaq kan....so, adik aku ni dalam golongan hat dok ketaq pala nak pi ambik result la...Alhamdulillah, result dia memang meletup habeh....dalam family aku dia la paling mantap...aku ni sebagai abang sulong cap ayam ja result dulu....dia dapat 9A...diulang sekali lagi 9A habaq hampa...3 A+, 3 A- dan 3 A....semuanya jadi 9 la kan....tahniah abang ucapkan kepada akmal...seluruh keluarga amat berbangga dengan kejayaan hebat tu....kini, akmal akan melangkah ke satu peringkat yang baru pulak....semuga success selalu....abang akan sentiasa mendoakan yang terbaik....jangan lupa mak ayah...yang banyak berkorban untuk kita semua...
amin...syukur padaMu Ya Allah....

ok...nak sambung pi isi markah pulak...oh, SAPS ...mengapa oh mengapa ?!

p/s : kerja, assignment, masalah, semua ni dugaan yang mematangkan dan memajukan kita kan? betoi ka?

No comments: